کپی مخفیانه اطلاعات از فلش به سیستم به محض اتصال به سیستم

هک کردن رایانه با ابزار های هک USB

درایوهای USB امروزه بسیار ارزان و رایج هستند. با درایو USB خود می توانید  ، داده های مهم و شخصی خود را ذخیره کرده و با خود حمل کنید ، پس این ابزار بسیار کاربردی می باشد. شاید بخواهید با ابزار هک USB محتویات داخل یک فلش USB متصل شده به رایانه خود را بصورت مخفیانه هک کنید. در این مقاله من به شما می گویم چگونه اطلاعات USB وصل شده را با ابزارهای هک کردن USB هک کنید.

شما می توانید از این ابزار برای کپی کردن محتوا از رسانه قابل جابجایی USB بر روی سیستم خود به صورت مخفی استفاده کنید ، یا سیستم خود را با استفاده از USB به عنوان RAM به سیستم خود در Windows sytem سرعت دهید.

نحوه کپی کردن محتوا از درایو USB به رایانه به صورت محرمانه

برای کپی کردن محتوا از هر درایو USB متصل به سیستم خود بصورت مخفیانه ، می توانید این ابزارهای هک USB را رایگان و بدون هزینه امتحان کنید. این کار را با ریسک خود انجام دهید.

 

روش شماره ۱ : هک اطلاعات USB با استفاده از ابزار USBdesx

UsbDesX یک ابزار قدرتمند USB Hacking است که کاملاً کاربردی و قابل اطمینان است که به منظور کپی کردن داده ها از درایوهای USB قابل حمل به درایو C رایانه شما طراحی شده است. استفاده از آن بسیار آسان است و فقط نیاز به نصب و فعال سازی در سیستم خود دارد. USBdesx را از لینک پایین بصورت مستقیم  دانلود کنید:

 دانلود ابزار USBdesx

مرحله ۱ : برنامه را دانلود کنید و سپس آن را با چند کلیک نصب و پس از اجرای آن دکمه start را بزنید و کار تمام شد.

مرحله ۲ : اعلان خطر در مورد احتیاط نشان داده می شود، OK را برای ادامه فشار دهید.

هشدار :

این کار را با Risk خود انجام دهید. من مسئولیتی درمورد هر مسئله یا امنیتی ندارم. این مقاله تنها برای اهداف آموزشی است.

 

نحوه مشاهده محتوای کپی شده ذخیره شده یا هک شده از USBdesx

به محض وصل کردن درایو Usb یا سایر حافظه قابل جابجایی به سیستم خود ، UsbDesX مخفیانه محتوا را از درایو USB متصل به درایو C در پوشه به نام USB کپی می کند .

 

نحوه متوقف کردن یا غیرفعال کردن ابزار هک USBdesx USB

کافیست Task Manager را با فشار دادن کلیدهای کلید ” Ctrl + Alt + Esc ” باز کنید و  می توانید به راحتی با قرار دادن اسم UsbDesX روند کار را پایان دهید.

روش شماره ۲ : کپی اطلاعات فلش به محض اتصال با ابزار USB هک (usbcopier)

همچنین برای کپی محرمانه اطلاعات فلش به داخل رایانه می توانید usbcopier را امتحان کنید که به شما امکان می دهد پرونده های مربوط به دستگاه USB را که به سیستم شما وصل شده است ، بی صدا کپی کنید. usbcopier بر روی پس زمینه اجرا می شود.

 دانلود ابزار USB Copier

سادگی این نرم افزار همان چیزی است که آن را بسیار خطرناک می کند ، زیرا تمام کارهایی که کاربر برای انجام آن نیاز دارد دو بار کلیک بر روی برنامه است ، پس از انجام این کار برنامه در پس زمینه اجرا می شود و هر درایو USB که متصل است به طور خودکار محتویات آن را بارگیری می کند. همچنین برنامه دارای تنظیمات مختلفی است ، برای مثال می توانید در تب Settings بخش Filtypes مشخص نمایید که برنامه چه نوع فرمت فایل هایی را از فلش USB بصورت مخفیانه کپی نماید. در پایان از تب Log می توانید تمام فعالیت های کپی فایل و پوشه انجام گرفته توسط برنامه را مشاهده کنید. مسیر ذخیره فایل های کپی شده را هم می توانید از بخش Settings و زیر زبانه General مشاهده یا تغییر بدهید.

خوب ما روش آنتی هک این ابزارها را هم برایتان درج کرده ایم ، اگر می خواهید اطلاعت شما در هنگام وصل کردن فلش USB به سیستم ، امن باشد. بهترین کار این است که ابتدا برنامه های پیش زمینه سیستم موردنظر را بررسی کنید (ctr+alt+Del) ؛ اگر به برنامه ای با اسم Usb برخورد کردید ، بهتر است آن را ببندید و یا فلش خود را به آن سیستم وصل نکنید.

در بالا ، همه چیز درباره نحوه هک کردن رایانه با ابزارهای هک USB (2 روش) بیان شده است. اگر در مورد این هک سؤالی دارید. از بخش نظرات زیر کامنت بگذارید. فراموش نکنید که سرقت اطلاعات شخصی افراد بصورت مخفیانه ، کار زشتی می باشد و می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش