بهترین جایگزین ها برای گوگل پلی استور

اپ استور آمازون؛ از امن ترین فروشگاه های اندروید

یکی از بهترین گزینه‌ها در بین مارکت های اندروید که امکان دانلود رایگان را به ارمغان می‌آورد، Amazon Appstore است. خوب است بدانید که آمازون اپ استور بیش از 334 هزار نسخه‌ متنوع از برنامه‌های مختلف اندرویدی را در خود جای داده و البته همه آن‌ها نیز رایگان هستند.

 

مارکت اندروید APKMirror

همان‌طور که از نام اندروید استور APKMirror معلوم است، این مارکت اندرویدی به شما اجازه خواهد داد تا به تعداد زیادی از برنامه‌‎های اندرویدی با پسوند APK به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. اما باید اشاره کنیم که APKMirror برنامه اختصاصی مخصوص اندروید ندارد و یک وب سایت اندروید مارکت به این آدرس است. برنامه‌هایی که در وب سایت یاد شده قرار دارند، برنامه‌هایی ایمن بوده و کاربران به راحتی می‌توانند نسبت به دانلودشان اقدام کنند. علاوه بر این، نموداری از بهترین برنامه‌ها طی یک ماه گذشته، هفته گذشته و همچنین 24 ساعت گذشته نیز به کاربران نشان داده می‌شود.

 

APKPure؛ از بهترین اپ استورهای اندروید

برای دانلود بهترین و بروزترین مارکت اندروید، یکی دیگر از گزینه‌ها APKPure است. یک اپ‌استور با امکانات و ویژگی‌های فراوان. در این اپ‌استور می‌توانید برنامه‌های محبوبی مثل تیک‌تاک، واتساپ، پابجی و غیره را پیدا کنید. خود برنامه نیز رابط کاربری مدرن و ساده‌ای دارد و با کمک ابزار جستجوی آن نیز می‌توان تعداد زیادی برنامه مختلف را پیدا کرد. همچنین دسته‌بندی‌های آن نیز بسیار بیشتر از گوگل‌پلی است. البته شاید تمام برنامه‌ها را نتوانید در آن پیدا کنید ولی برنامه‌های معروف مثل برنامه‌های خود گوگل، همگی در دسترس هستند؛ از این رو APKPure جزو برترین برنامه های شبیه گوگل پلی به‌حساب می‌آید.

 

همچنین بخوانید :

آموزش اجرای برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱

سرعت گوشیتو چند برابر کن

 

مارکت اندرویدی Galaxy Store؛ بهترین مارکت اندروید خارجی بدون فیلتر

 

یکی از برنامه های شبیه گوگل پلی، متعلق به سامسونگ است. بدون شک عبارت گلکسی، ما را به یاد این شرکت می‌اندازد؛ بله، این اپلیکیشن محصول سامسونگ است؛ بنابراین اگر یکی از کاربران گوشی‌های این کمپانی هستید به صورت پیش فرض، نیازی به دانلود اپ استور خارجی برای سامسونگ ندارید چرا که این اپ استور، روی گوشی شما نصب است.

علاوه بر اپلیکیشن‌های مخصوص گوشی سامسونگ، در این برنامه سایر اپلیکیشن‌های پراستفاده اندرویدی نیز قرار داده شده‌اند. همچنین برنامه‌های مخصوص ساعت هوشمند سامسونگ هم از این اپلیکیشن قابل دسترس خواهند بود. Galaxy Store می‌تواند بهترین App Store جایگزین پلی استور، برای کاربران دستگاه‌های سامسونگ باشد.

 

 

مارکت اندروید F-Droid

 

اندروید استور F-Droid که یکی دیگر از جایگزین‌های مناسب پلی استور گوگل است، فقط برنامه‌های اندرویدی رایگان و اوپن سورس را برای دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خوب است بدانید که در این برنامه، برنامه‌های اندرویدی از دسته‌بندی خوبی برخوردارند و کاربران می‌توانند به راحتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کنند. از طرفی این اپلیکیشن در بین برنامه‌نویسان اندروید نیز بسیار محبوب است؛ چراکه آنها می‌توانند به کدهای برنامه نویسی شده برنامه‌های مختلف موجود در F-Droid دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر نمی‌توان از طریق این مارکت اندروید به رتبه‌بندی اپلیکیشن‌های موجود دسترسی داشت و برای این کار پلی استور گوگل گزینه مناسب‌تری است.

 

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش