راهنمای خرید شارژر فندکی

کامل ترین راهنمای خرید شارژر فندکی

توی دنیای امروز شارژ داشتن خیلی مهمه! اکثر گجت ها و ابزاری که در طول روز استفاده میکنیم نیاز به شارژ دارن که مهمترین اون ها، گوشی موبایله. برای شارژ کردن گوشی موبایل روش های مختلفی مثل استفاده از آداپتور، پاور بانک و شارژر فندکی وجود داره! شارژر فندکی یکی از گجت های کاربردی برای شارژ محسوب میشه. تصور کنید سوار ماشین هستید و گوشیتون شارژ نداره بهترین روش برای شارژ کردن گوشی استفاده از شارژر های فندکیه. البته خیلی ها معتقدن که شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب میرسونه و اصلا به درد نمیخوره. حالا واقعا این باور درسته؟  فندکی به باتری گوشی آسیب میرسونه؟ توی این مطلب قرار همه چیز در مورد شارژر فندکی رو توضیح بدیم

 

نکات مهم برای خرید شارژر فندکی

همونطور که گفتیم توی این مطلب قرار در مورد راهنمای خرید و انتخاب یه شارژر فندکی استاندارد صحبت کنیم. برای خرید فندکی چند تا نکته مهم وجود داره که اگر به این نکات توجه کنید میتونید یه شارژر مناسب رو تهیه کنید و دیگه نگران این نباشید که باتری گوشیتون آسیب ببینه!

  1. برند معتبر

قبل از همه چیز باید به این نکته توجه کنید که گجت های شارژ باید یک سری استاندارد داشته باشن تا به گوشی شما آسیب نرسونن! همونطور که بار ها به این نکته اشاره کردیم که از آداپتور و کابل شارژ فیک یا غیر استاندارد استفاده نکنید، در مورد شارژر فندکی هم باید بگیم که به هیچ عنوان دنبال محصولات غیر استاندارد نرید. چون احتمال داره هم به باتری گوشی و هم به سیستم برق خودرو آسیب جدی وارد کنه. قبل از خرید  فندکی حتما به برندش دقت کنید که برند قابل اعتماد و استانداردی باشه تا خیالتون از بابت کیفیت کالا راحت باشه!

  1. پورت های خروجی

توجه داشته باشید که پورت های خروجی شارژر فندکی چه قابلیت ها و فناوری هایی رو همراه خودشون دارن. موقع خرید حتما به میزان آمپر و ولتاژی که شارژر در اختیار شما قرار میده توجه داشته باشید. عموما شارژر های فندکی از 1 آمپر تا 5 آمپر به شما خروجی میدن. نکته ی مهمی که باید توجه داشته باشید اینه که سعی کنید شارژری رو انتخاب کنید که آمپر و ولتاژ مشابه آداپتور اصلی گوشی شما داشته باشه. اینجوری دیگه نگرانی آسیب رسیدن به باتری گوشیتون نیستید چون هیچ تفاوتی با آداپتور اصلی گوشی نداره!

 

دومین نکته ای که باید موقع خرید به اون توجه کنید تعداد پورت های خروجی شارژر فندکی هستش. سعی کنید شارژری رو انتخاب کنید که حداقل 2 تا خروجی داشته باشه تا بتونید به راحتی دستگاه های مختلف رو با این شارژر شارژ کنید. عموما شارژر هایی که بیشتر از 2 تا خروجی دارن، هر کدوم از خروجی ها آمپر و ولتاژ مختلفی رو در اختیار شما قرار میدن و همین باعث میشه دست شما باز باشه که از کدوم خروجی برای شارژ کردن گجت های خودتون استفاده کنید.

نکته سومی که باید به اون توجه داشته باشید قابلیت ها و فناوری هایی هست که شارژر فندکی از اون ها پشتیبانی میکنه. سعی کنید شارژری رو انتخاب کنید که حتما از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی کنه تا بتونید تیو مدت زمان کمتری گوشی یا گجت های مختلفتون رو شارژ کنید. یکی دیگه از قابلیت ها و فناوری های جدید که گوشی های هوشمند همراه خودشون دارن قابلیت PD یا همون پاور دلیوری هستش. اگر فندکی شما خروجی Type-C داشته باشه حتما از این قابلیت پشتیبانی میکنه. شما با استفاده از این قابلیت میتونید گجت هایی مثل بعضی لپتاپ ها رو هم با این شارژر شارژ کنید و تمام گوشی های هوشمند جدید و پرچمدار هم به این قابلیت مجهز هستن!

 

 

نکات مهم موقع استفاده از شارژر فندکی

در مورد نکاتی که موقع خرید شارژر فندکی باید رعایت کنید صحبت کردیم. حالا فرض میکنیم شما شارژر فندکی مناسب رو برای گوشی خودتون تهیه کردید. اگر یادتون باشه توی مقدمه همین مطلب گفتیم که آیا شارژر فندکی به باتری گوشی آسیب میرسونه یا نه؟ برای جواب به این سوال باید بگیم اگر شارژر فندکی مناسب تهیه کنید 50 درصد مسیر رو طی کردید و حالا باید نکاتی که موقع استفاده از شارژر فندکی رعایت کنید رو با هم مرور کنیم تا مطمئن بشیم شارژر فندکی هیچ آسیبی به باتری گوشی و سیستم برق خودرو نمیرسونه.

  1. موقع شارژ شدن از گوشی استفاده نکنید!

اولین و مهم ترین نکته ای که در مورد استفاده از هر شارژری باید به اون توجه داشته باشید استفاده نکردن از گوشی موقع شارژ شدن هستش! پروسه شارژ شدن خود به خود گرما ایجاد میکنه و گرما قاتل باتری گوشیه! در نتیجه شما نباید این گرما رو با استفاده از گوشی بیشتر کنید. چون موقع کار کردن با گوشی، CPU گوشی گرما ایجاد میکنه و این گرما به اضافه گرمای ایجاد شده موقع شارژ کردن باعث میشه به باتری گوشی شما آسیب برسه. در نتیجه به هیچ عنوان موقع شارژ کردن گوشی، با گوشی کار نکنید!

  1. نوسان برق!

مهم ترین چیزی که باعث آسیب رسیدن به باتری گوشی و خود شارژر فندکی میشه نوسان برقه! توی ماشین زمانی نوسان برق ایجاد میشه که دارید استارت میزنید. در نتیجه موقع استارت زدن حتما شارژر فندکی رو از مدار برقی ماشین جدا کنید تا نه به شارژر فندکی آسیب برسه نه به سیستم برق خودرو! در ضمن هیچ وقت گوشی رو موقع خاموش بودن خودرو به شارژر فندکی وصل نکنید. چون توی این حالت شارژر فندکی از برق باتری خودرو استفاده میکنه و امکان داره باتری خودرو بخوابه و اون موقع مجبور باشید برای روشن کردن خودرو اون رو هل بدید! در نتیجه اگر تمام این نکات رو رعایت کنید شارژر فندکی هیچ تفاوتی با آداپتور اصلی گوشیتون نداره و با خیال راحت میتونید از شارژ فندکی استفاده کنید. 

 

معرفی محصول:

شارژر فندکی زیلوت مدل CG01

شارژر فندکی زیلوت مدل CG01 یک شارژر فندکی معمولی نیست و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که آن را تبدیل به یک گزینه مناسب برای خرید می‌کند. این شارژر فندکی ماشین تنها 30 گرم وزن دارد. به این ترتیب می‌توانید آن را همه جا همراه خود داشته باشید. دارای سه عدد درگاه خروجی است که می‌تواند در آن واحد چند دستگاه را شارژ کند. خروجی‌های متفاوتی نیز دارد تا بتواند با وسایل بیشتری سازگار شود. این شارژر از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند وجود دارد. در دو رنگ مشکی و سفید یک انتخاب عالی است و همه نیازهای شما را برطرف می‌کند.

 

شارژر فندکی و FM Player بلوتوثی X9

شارژر فندکی + FM Player بلوتوثی X9

پخش کننده اف ام خودرو و شارژر فندکی مدل X9

اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰ با پشتیبانی از پروفایل EDR و برد اتصال ۵ متر

بدنه محصول ساخته شده از جنس پلاستیک، موفق به کسب استاندارد های RoHS / CE / FCC

بهره مندی از کلید فیزیکی جهت مدیریت موسیقی، تماس و …، دارای میکروفن و قابلیت مکالمه، مجهز به نمایشگر LED

میزان ولتاژ ورودی ۱۲ الی ۲۴ ولت با شدت جریان کاری ۵۰ الی ۱۰۰ میلی آمپر، دارای دمای کاری صفر الی ۶۰ درجه سانتی گراد

دارای دو عدد پورت USB یکی برای شارژ کردن دستگاه های دیگر با میزان شدت جریان خروجی ۳٫۱ آمپر و دیگری جهت اتصال فلش مموری

مجهز به درگاه کارت حافظه SD، قابلیت پخش موج رادیویی FM با بازه فرکانسی ۸۷٫۵ الی ۱۰۸ مگاهرتز با حساسیت سیگنال به نویز ۶۵ دسی بل

 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش