حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ

مشکل عدم همگام سازی مخاطبین در واتساپ ؛ چرا مخاطب در واتساپ بالا نمیاد؟

علت دیده نشدن مخاطب در واتساپ می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد. این مشکل حتی ممکن است خود به خود و بدون اینکه شما به چیزی دست بزنید، پدیدار شود. در برخی مواقع هم، هنگام انتقال واتساپ از یک گوشی به یک گوشی دیگر، مشکل عدم مشاهده مخاطبین در واتساپ پیش می‌آید که علت آن باگ مربوط به خود برنامه است.

1. اجازه‌های دسترسی واتسپ را چک کنید

اندروید در طی سال‌ها بسیار ایمن‌تر شده‌ است. یکی از پیامدهای ناخواسته این ایمن سازی این است که حالا هر اپلیکیشنی نیازمند اجازه‌های بخصوص از طرف کاربر برای دسترسی به دیتای ذخیره شده روی موبایل است. مخاطبین شما هم یکی از این دیتاهای ذخیره شده در گوشی هستند که اپلیکیشن برای دسترسی به آنها نیازمند اجازه شماست.

همچنین بخوانید :

صفر تا صد هک واتساپ

اگر واتساپ شما به صورت ناگهانی نام مخاطبین را نشان نمی‌دهد، اولین موردی که باید بررسی کنید اجازه دسترسی به مخاطبین در واتساپ اندروید شماست. برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد تنظیمات گوشی یا همان Setting شوید. وارد قسمت Apps یا Apps management شوید. (نام این بخش‌ها ممکن است اندکی در گوشی‌های مختلف متفاوت باشد.) وارد لیست اپلیکیشن‌های موجود در گوشی موبایلتان شوید و واتساپ را پیدا کنید.

بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ - permissions

گزینه Permissions را انتخاب کنید سپس گزینه Contacts. از طریق این قسمت از تنظیمات می‌توانید اجازه دسترسی به مخاطبین در واتساپ اندروید را بدهید.

در صورتی که در این قسمت اجازه دسترسی به واتساپ داده شده است، می‌توانید یک باز اجازه دسترسی را با گزینه Don’t Allow برداشته و سپس دوباره دسترسی را برقرار کنید. احتمالا مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ با همین روش حل خواهد شد. اما در صورتی که مشکل هنوز حل نشده است، زمان راه حل بعدی است.

2. مخاطبین واتسپ را رفرش کنید

اگر با مشکل عدم نمایش نام مخاطبین در واتساپ مواجهید، می‌توانید از طریق خود واتسپ مخاطبین را رفرش کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

وارد برنامه واتسپ شوید و روی دایره سبز رنگ چت در گوشه راست پایین ضربه بزنید. در قسمت بالا سمت راست سه نقطه را انتخاب کنید. گزینه Refresh را انتخاب کنید.

همگام سازی مخاطبین در واتساپ / پیدا نشدن شماره در واتساپ

با انجام این مراحل مخاطبین واتسپ به روز رسانی می شوند و همگام سازی مخاطبین موبایل در واتساپ انجام می‌شود. اگر با انجام این کار هم مشکل شما حل نشد، باید به دنبال راه حل جدی‌تری باشیم. با یک راه حل عمومی‌تر که برای حل بیشتر مشکلات مربوط به اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود شروع می‌کنیم.

3. سینک کردن یا همگام سازی مخاطبین ؛ پیدا نشدن شماره در واتساپ

یکی از روش های همگامسازی مخاطبان موبال در واتساپ، همگام سازی به صورت دستی است. برای اینکار:

وارد Setting گوشی شوید. وارد قسمت User and Accounts (یا Cloud and Accounts و یا اسامی مشابه) شوید. در لیستی که مشاهده می‌کنید بدنبال واتسپ باشید.

عدم نمایش مخاطب گوشی در واتس اپ - force sync

واتسپ را انتخاب کنید. روی گزینه Sync ضربه بزنید به واتسپ برگردید و چک کنید که آیا مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ حل شده‌است یا نه؟

۴
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش