آموزش حل ارور Try Again Later در اینستاگرام و سفید شدن صفحه

مشکل Try Again Later در اینستاگرام

د واقع خطای Try again later اینستاگرام می‌خواهد به شما بگوید که ما فعالیت شما را برای محافظت از خود محدود کرده‌ایم. کاربران برای اولین بار با آپدیت اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ با این خطا مواجه شدند. این ارور دو گزینه دارد: ۱- به ما بگویید ۲- باشه

در این گزینه، اینستاگرام می‌گوید که اگر ما اشتباه کردیم به ما بگویید اما در حقیقت شما با زدن گزینه Tell us مشکلتان برطرف نمی‌شود. از طرفی در این پیام، مدت زمان محدودیت شما را ذکر نمی‌کند که در نتیجه آن، شما توانایی لایک کردن پست دیگران، کامنت گذاشتن و فالو کردن دیگران را تا پایان مدت زمان محدودیت،‌ از دست خواهید داد. پس باید چه کاری انجام دهیم؟ اگر اولین بار است با این مشکل مواجه می‌شوید با ما همراه باشید.

علت مشکل Try again later در اینستاگرام

اگرچه هیچ دلیل مشخصی برای نمایش این ارور وجود ندارد اما چندین فعالیت می‌تواند منجر به به وجود آمدن این خطا شده باشند. اولین دلیلی که ممکن است اینستاگرام این ارور را بدهد، ارسال مکرر لینک‌های اسپم است. spam یا هرزنامه در حقیقت پیام‌های تبلیغاتی هستند که برای ما ارسال می‌شوند اما هیچ منبع و فرستنده مشخصی ندارند. پیام‌های Spam در Gmail و تلگرام هم برای ما ارسال می‌شوند و بهترین کار در برخورد با آن‌ها عدم باز کردن و پاسخ به این گونه پیام‌هاست. چون با پاسخ به پیام فرستنده از فعال بودن و حقیقی بودن شما آگاه می‌شود و دست از سر شما برنمی‌دارد. پس، از ارسال پیام‌های اسپم و ناشناخته برای دیگران بپرهیزید. دومین دلیل ارور Try again laterدر اینستا ریپورت شدن توسط بسیاری از کاربران اینستاگرام است.

سایر علت‌های احتمالی ارور Try again later

یکی دیگر از علت‌های به وجود آمدن این خطا فعالیت بیش از حد در اینستاگرام است یعنی لایک، فالو و کامنت بیش از حد و پشت سر هم می‌تواند منجر به ارور Try again later بشود. این فعالیت بیش از حد، چه دستی باشد و چه از طریق یک ابزار یا برنامه خاص، هر دو برای اینستاگرام مشکوک محسوب می‌شود.

 

این مطالب را هم بخوانید:

راهنمای خرید پاوربانک

اشتباهات رایج در مورد باتری گوشی 

معرفی روش‌های دانلود پست و استوری اینستاگرام در آیفون

 

 

۱. گوشی خود را Restart کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری Restart گوشی و کامپیوتر است. در بسیاری از موارد با خاموش کردن دستگاه و روشن کردن آن پس از ۱ تا ۲ دقیقه، مشکل حل می‌شود.

 

۲. اکانت اینستاگرام را Sign out کنید

گاهی اکانت اینستاگرام شما بدون هیچ دلیل مشخصی دچار مشکل می‌شود. در این موارد یکبار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید. برای Sign out کردن اینستاگرام ابتدا سه خط سمت بالا سمت راست را بزنید و گزینه Setting را انتخاب کنید. در پایین‌ترین قسمت روی Log out بزنید.

پیش از اینکه دوباره Log in کنید ابتدا بایستی حافظه Cache اینستاگرام خود را پاک کنید. در گوشی‌های اندروید اول به قسمت تنظیمات بروید و گزینه Storage را بزنید و بعد Other apps را انتخاب کنید و روی اینستاگرام ضربه بزنید. در انتها گزینه Clear cache را انتخاب کنید. اما اگر گوشی شما آیفون است بایستی اپلیکیشن اینستاگرام را دوباره نصب کنید تا حافظه Cashe پاک شود.

 

 

۳. پسوردتان را تغییر دهید

اگر دو راه بالا را انجام دادید و باز هم این ارور را دریافت کردید، باید سایر مراحل حل ایراد Try again later در اینستاگرام را امتحان کنید. یکی از این راه‌حل‌ها، عوض کردن پسورد اکانتتان است. این کار باعث می‌شود که از بیشتر برنامه‌های شخص ثالث و بدافزارها که در بالا اشاره شد، خارج شوید. برای تغییر پسورد اکانت اینستاگرام دو راه وجود دارد: راه اول اینکه از برنامه اینستاگرام Log out کنید و سپس هنگام وارد شدن دوباره، گزینه Forget password یا فراموشی رمز عبور را بزنید.

راه دوم این است که در خود برنامه اینستاگرام در قسمت منو به Setting بروید و سپس گزینه Security را انتخاب کنید. بعد Password را بزنید و سپس با وارد کردن پسورد قبلی و انتخاب پسورد جدید، پسورد خود را تغییر دهید.

 

۴. لینک بیو خود را پاک کنید

یکی از راه حل‌هایی که برای حل این ارور پیشنهاد می‌شود، پاک کردن لینک وبسایت خود در بیو هست. ممکن است شما در بیو خود آدرس اینترنتی صفحه خود را گذاشته باشید. در این صورت ممکن است یکی ار علت‌های محدود کردن شما توسط اینستاگرام همین باشد. بهتر است این لینک را از بیوی خود پاک کنید. برای این کار به قسمت Edit profile بروید، آدرس اینترنتی خود را پاک کنید و در انتها گزینه Done را بزنید.

 

۵. از دستگاه دیگری استفاده کنید

یکی از راه‌های برطرف کردن مشکل Try again later در هنگام پست گذاشتن این است که دستگاه خود را عوض کنید. اگر تا به حال با گوشی خود، وارد اینستاگرام می‌شدید، حالا با لپ تاپ به آن وصل شوید. به این دلیل که ممکن است اینستاگرام IP یک دستگاه را مسدود کند و شما با تغییر دستگاه، این مشکل را حل می‌کنید. با مرورگر لپ تاپ وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. حتما سعی کنید با یک شبکه اینترنت دیگر به اینستاگرام متصل شوید و یا از VPN برای تغییر IP شبکه خود استفاده کنید.

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش