راهنمای خرید موس گیمینگ فروردین 1403

راهنمای خرید موس گیمینگ فروردین 1403
تفاوت موس گیمینگ و معمولی   در مقاله مهم‌ترین تفاوت‌های موس گیمینگ و معمولی گفتیم که این دو در معیارهایی مانند سنسورها، دقت (DPI)، نرخ‌ نمونه‌برداری (Polling Rate)، تعداد کلیدهای ماکرو، ارگونومی، ظاهر و البته قیمت باهم تفاوت دارند (برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود مقاله را مطالعه کنید). اگر گیمر نیستید یا حتی به بازی‌کردن علاقه‌ای ندارید، دلیل نمی‌شود موس‌های گیمینگ را از انتخاب‌هایتان کنار بگذارید. بسیاری از ادیتورهایی که با …
ادامه مطلب

قابلیت های HyperOS شیائومی

قابلیت های HyperOS شیائومی
هایپراوس برای کاربرانی که به‌جز گوشی، از محصولات دیگر شیائومی استفاده می‌کنند، کاربردی‌تر از MIUI خواهد بود؛ زیرا قرار است اکوسیستم یکپارچه‌ای را بین دستگاه‌های مختلف مبتنی‌بر هایپراواس برقرار کند. بااین‌همه، برای افرادی که صرفاً قصد دارند گوشی هوشمند خود را به هایپراواس ارتقا دهند، این سیستم‌عامل جدید احتمالاً فرق زیادی با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری نداشته باشد؛ البته آپدیتی که با شخصی‌سازی لاک‌اسکرین و تغییرات ریزودرشت دیگر، تجربه‌ی کاربری رضایت‌بخشی را به‌همراه خواهد داشت.
ادامه مطلب

راهنمای خرید دسته بازی کامپیوتر و لپ تاپ

راهنمای خرید دسته بازی کامپیوتر و لپ تاپ
شاید از خودتان بپرسید تا وقتی موس و کیبورد هست چرا دسته بازی؟  بدون شک کاربرد موس و کیبورد در بازی های شوتینگ و اول شخص بسیار بیشتر از دسته بازی خواهد بود. اما برخی سبک بازی ها مانند بازی های مسابقه ای، ریسینگ، مبارزه ای، ورزشی و … تنها با یک دسته بازی کامپیوتر است که در بهترین حالت کنترل می شوند. همچنین اگر قصد بازی ۲ نفره را در پلتفرم کامپیوتر یا لپ تاپ دارید، خرید دسته بازی تنها راه حل پیش پای شما خواهد بود. در ادامه برخی از مهم ترین نکات خرید دسته بازی کامپیوتر را بیان می کنیم تا در هنگام انتخاب آزادی عمل بیشتری داشته باشید.
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش