آموزش کامل تعمیر ویندوز با DISM و SFC

آموزش کامل تعمیر ویندوز با DISM و SFC
کاهش عملکرد سیستم عامل ویژه مایکروسافت دلایل گسترده‌ای دارد و یک راهکار ساده برای حل این مشکل استفاده از خود ویندوز برای تعمیر خودش است. یکی از راه‌های رفع مشکلات ویندوز 10 و 11 و تعمیر آن، استفاده از دستورهای CMD شامل SFC و DISM است. در ادامه به شما خواهیم گفت روش تعمیر ویندوز با DISM یا تعمیر ویندوز با SFC چطور است؟
ادامه مطلب

حل مشکلات شیائومی

حل مشکلات شیائومی
با وجود تمام جذابیت‌هایی که گوشی‌های شیائومی از نظر ظاهری و سخت‌افزاری دارند و با وجود رده قیمتی مناسب محصولات این شرکت، باگ‌های نرم افزاری متعددی معمولا گریبانگیر محصولات شیائومی می‌شود. باگ‌هایی که بعضا با اختلالاتی جدی در عملکرد باتری، دوربین، میکروفون و دیگر بخش‌های مهم گوشی همراه است. از آنجایی که معمولا این باگ‌ها به مشکلات مهمی و دردسرسازی منجر می‌شود، در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی رایج ترین مشکلات گوشی شیائومی به روش‌های رفع مشکلات گوشی شیائومی بپردازیم.
ادامه مطلب

حل مشکلات وای فای و اینترنت

حل مشکلات وای فای و اینترنت
عدم اتصال به اینترنت، تجربه‌ای تلخ است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما با به‌کارگیری چند تکنیک رایج عیب‌یابی که در ادامه آمده، می‌توانید به راحتی از دردسرهای عدم اتصال به اینترنت رهایی پیدا کنید.
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش