ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام از طریق دیتای اینستاگرام

زمانی که شما یک پیام را در اینستاگرام حذف میکنید و یا دست به حذف یک گفتگو میزنید، شما دیگر به آن دسترسی ندارید. اما همچنان این پیامها بر روی سرور اینستاگرام باقی می‌ماند. اگر قصد دارید که پیام‌های حذف شده خود را بازیابی کنید، می توانید به راحتی اطلاعات اکانت خود را از اینستاگرام درخواست کنید و پیامهایی که حذف کرده اید را بازگردانی نمایید. اما چگونه بایستی دیتای اکانت را از اینستاگرام درخواست کنید؟ برای این که با این روش آشنا شوید، مسیری که در ادامه با آن آشنا خواهید شد را طی کنید.

در ابتدا به ساکن وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. سپس به بخش تنظیمات مراجعه کنید و در بخش جستجو عبارت Download Data را سرچ کنید. شما میتوانید برای رسیدن به گزینه Download Data، از بخش امنیت یا همان Security اقدام کنید. البته در طریقی دیگر شما میتوانید در قسمت جستجوی تنظیمات، عبارت Download your information را سرج کنید.

در ادامه مراحل بازگردانی بکاپ دایرکت اینستاگرام، بایستی در صفحه‌ای که پیام برای شما چاپ شده است آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اینستاگرام اطلاعات اکانت شما را به صورت فایل زیپ به ایمیل تان ارسال خواهد نمود. فایل اطلاعات اکانت اینستاگرامی خود را دانلود کنید و طبق سیستم عامل دستگاه خود یکی از روشهای زیر را انجام دهید.

برای این که بتوانید فایل‌های دیتای اکانت اینستاگرامی خود را در سیستم عامل اندروید بخوانید بایستی از یک برنامه جانبی استفاده کنید. طبق تجربه و نظرات کاربران مختلف اندرویدی اپلیکیشن Json Genie یک برنامه بسیار مناسب برای این کار است. در ابتدا به ساکن فایل زیپی که دانلود نموده‌اید را اکسترکت کنید. شما میتوانید از نسخه اندرویدی اپلیکیشن  Json Genie برای اکسترکت فایل زیپ استفاده کنید. وارد اپلیکیشن شوید و پوشه دیتای اینستاگرام را پیدا و سپس فایل messages.json را باز کنید. تبریک به شما! شما به همین سادگی توانستید به پیام های حذف شده را بازگردانی نمایید و به زبانی دیگر ریکاوری بکاپ دایرکت اینستاگرام را انجام دادید.

آموزش قدم به قدم ریکاوری پیام های دایرکت اینستا در iOS و وب

برای این که به فایل messages.json در آیفون دسترسی باشید بعد اکسترکت فایل زیپ، میتوانید از برنامه JSON Pro Free بهره ببرید. بدین ترتیب به صورت بسیار راحت، به پیامهای حذف شده دایرکت خود دسترسی داشته باشید. در صورتی که قرار باشد، ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام را در وب انجام دهید، بایستی از سایت Online JSON Viewer استفاده کنید.

 

ریکاوری از طریق فیسبوک

اگر حساب کاربری اینستاگرام شما با حساب کاربری فیسبوک تان متصل باشد، میتوانید وارد قسمت صندوق ورودی فیسبوک شوید. حال شما قادر خواهید بود که پیام‌های اینستاگرامی را مدیریت کنید. برای بازگردانی پیام های دایرکت اینستا از طریق فیسبوک بایستی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

با یک مرورگر وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید و به صندوق ورودی پیام‌‌های خود مراجعه کنید. در سمت چپ تصویر یک نوار منو خواهید دید. در آن نوار منو گزینه دایرکت اینستاگرام را انتخاب کنید تا بتوانید پیام‌های اینستاگرامی خود را مدیریت کنید.

 

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش