کیبورد و موس بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

برای رسیدن به انتخابی درست، ابتدا باید برخی ویژگی‌ها را در هر دو مدل بررسی کنیم:

دقت و سرعت

اگر گیمر هستید، بهتر است به فکر موس‌های با سیم باشید. در همه انواع موس‌های بی‌سیم، به دلیل استفاده از امواج رادیویی، برای انتقال اطلاعات، خواه ناخواه سرعت انتقال کاهش میابد و این موضوع، خصوصا در بازی‌ها، که برد و باخت شما به عکس العمل در لحظه بستگی دارد، بیشتر نمود میابد.

کیبورد گیمینگ مکانیکی برند ELEVEN مدل GK101 با گارانتی یکساله

 

راحتی استفاده

موس‌ها و کیبوردهای با ‌سیم، با توجه به نیاز خود به متصل شدن به سیستم، برای تامین انرژی و عمل کردن، محدودیت استفاده دارند. این در حالی است که موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم را میتوانید در برد مشخص شده، مورد استفاده قرار دهید. همچنین این موس‌ها و کیبوردها را میتوانید از طریق بلوتوث به لپ‌تاپ یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید و نیازی نیست حتما پورت USB خالی داشته باشید.

موس گیم 6 کلید وایرلس

 

زیبایی

موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم، شما را از سیم‌های دست و پا گیر خلاص می‌کنند و از شلوغی میز شما جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید روی دستگاه‌های مختلف از این محصولات استفاده کنید و به راحتی آن‌ها را جا به جا کنید.

کیبورد گیمینگ مکانیکی برند ELEVEN مدل GK101 با گارانتی یکساله

 

قیمت

معمولا، موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم، به خاطر تکنولوژی جدیدتر آن‌ها، کمی گران‌تر از موس و کیبوردهای با سیم هستند؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر، این تفاوت قیمتی به شکل چشم‌گیری کاهش داشته است.

 

کیبورد و ماوس رویال مدل R-K163M204 | کلیک رایانه (clickrayanet.ir)

 

شیوه کارکرد

یکی از معایب موس و کیبوردهای بی‌سیم، به شیوه عملکرد آن‌ها باز میگردد. این موس‌ها و کیبوردها، از موج‌های رادیویی برای انتقال دستورات به کامپیوتر استفاده می‌کنند و زمانی که تعداد زیادی از آنها در یک محدوده، در حال استفاده باشند، ممکن است دچار اختلال در عملکرد شوند و دستورات آن‌ها توسط سیستم دیگری اجرا شود. به طور کلی، اگر گیمر هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از موس و کیبورد‌های باسیم استفاده کنید در غیر این‌صورت، کیبوردهای بی‌سیم نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای شما باشند.

 

کیبورد گیمینگ مکانیکی برند ELEVEN مدل GK101 با گارانتی یکساله

 

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش