شخصی سازی گوشی های سامسونگ

اپلیکیشن‌ Good Lock سامسونگ و افزونه های آن

اپلیکیشن‌ Good Lock یک برنامه بسیار کاربردی از سامسونگ برای کهکشانی‌های خود است که به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف One Ui را به طور کامل و به صورت بسیار گسترده‌ای شخصی سازی کنید و گوشی سامسونگ خود را دقیقا مطابق با سلیقه‌ی خود تنظیم کنید.

پلیکیشن‌ Good Lock در ایران در دسترس است؟

اپلیکیشن‌ Good Lock در همه‌ی کشورهای جهان در دسترس نیست و تنها تعداد از کشورها می‌توانند به آسانی آن را از Galaxy Store دانلود و نصب کنند و در دیگر کشورهای مراحل کمی پیچیده‌تری را باید دنبال کرد.

در ایران نیز این اپلیکیشن در دسترس نیست و برای استفاده از آن باید یکی از دو اقدام زیر را انجام دهید.

اگر راه آسان‌تر و بدون دردسرتری می‌خواهید به جای برنامه Good Lock می‌توانید به سراغ برنامه Fine Lock بروید و آن را از گوگل پلی یا مایکت دانلود کنید 

برنامه Fine Lock عملکرد مشابهی با Good Lock دارد و به شما اجازه می‌دهد تا گوشی و رابط کاربری خود را بار دیگر به سلیقه‌ی خود طراحی کنید.

 

معرفی افزونه‌های Good Lock

افزونه LockStar

این افزونه به شما کمک می‌کند تا صفحه لاک اسکرین خود را شخصی سازی کرده و محل قرارگیری موارد مختلف را به سلیقه‌ی خود تنظیم کنید. در این بخش می‌توانید صفحه لاک اسکرین را در هر دو حالت افقی و عمودی شخصی سازی کنید. در این قسمت به شما امکان داده می‌شود تا مدل ساعت خود را انتخاب کنید و یا میانبرهای کاربردی به صفحه لاک اسکرین اضافه کنید.

 

افزونه QuickStar

شما به کمک این افزونه می‌توانید به شخصی سازی بخش کنترل سنتر خود اقدام کنید. این قسمت به شما امکان می‌دهد تا رنگ آیکون‌ها و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها و همچنین گزینه‌های قرار گرفته در کنترل سنتر را شخصی سازی کنید و آن را کاملا به سلیقه‌ی خود درآورید.

 

افزونه Clockface

افزونه Clockface همان طور که از نامش مشخص است برای شخصی سازی ساعت گوشی شما به کار می‌آید. به کمک این افزونه شما قادر خواهید بود تا ساعت گوشی خود در قسمت قفل صفحه و همچنین نمایشگر همیشه روشن (AOD) را به سلیقه‌ی خود تنظیم کنید. این بخش تعداد بسیار زیادی از ساعت‌های آنالوگ و دیجیتال دارد که حتی به شما امکان می‌دهد رنگ عقربه‌های ساعت آنالوگ را هم خودتان انتخاب کنید.

 

افزونه NavStar

کاربرد افزونه NavStar برای این است که بخش دکمه‌های هوم و بک و ریسنت گوشی خود را تغییر دهید و آیکون آن‌ها را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. همچنین اگر از ژست‌های حرکتی به جای دکمه‌های سنتی بهره می‌برد این افزونه به شما کمک می‌کند تا این بخش را هم شخصی سازی کنید (مثلا رنگ خط پایین صفحه را تغییر دهید و یا حساسیت ژست حرکتی بک را کم و زیاد کنید).

 

افزونه Home Up

این افزونه برای شخصی سازی لانچر اصلی One Ui کاربرد دارد. Home Up به شما کمک می‌کند تا اندازه‌ی آیکون‌ها در منو App Drawer را تنظیم کنید و حتی مشخص کنید که در این منو پس‌زمینه تا چه حد مات شود و آیکون‌ها به چه شکلی به روی این پس‌زمینه قرار بگیرند.

 

افزونه Keys Cafe

اگر از کیبورد پیش فرض سامسونگ استفاده می‌کنید پس قطعا افزونه Keys Cafe می‌تواند بسیار به کارتان بیاید و ظاهری جدید و تازه به کیبورد کهکشانی شما ببخشد. این افزونه همچنین می‌تواند بخش‌هایی از کیبورد را هم بنا بر سلیقه و نیاز شما تغییر دهد تا در حین استفاده از آن حس بهتری داشته باشید.

 

افزونه Theme Park

به یکی از بهترین افزونه‌های این لیست می‌رسیم، جایی که شما امکان خواهید داشت تا یک تم جدید را از 0 تا 100 به سلیقه خودتان طراحی کنید. یعنی هنگام ساخت این تم تمام تصاویر، رنگ‌ها، اندازه آیکون‌ها، شکل آیکون‌ها، کنترل سنتر و … را خودتان باید انتخاب کنید تا در نهایت تم بیشترین نزدیکی را به سلیقه‌ی شخصی شما داشته باشد. در این افزونه واقعا می‌توانید تم‌های بسیار زیبایی کاملا منطبق بر سلیقه خود پدید بیاورید.

 

افزونه Edge Touch

اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که به اشتباه گاهی بخش‌هایی از نمایشگر را لمس می‌کنید این افزونه برای شما ساخته شده است. به کمک این افزونه می‌توانید برای گوشی خود مشخص کنید که چه مناطقی را با چه درجه‌ای از حساسیت لمس اشتباه قلمداد کند و پاسخی به آن ندهد.

 

افزونه SoundAssistant

این افزونه به شما کمک می‌کند تا بخش پنل صدای گوشی خود را به طور کامل شخصی سازی کنید. شما می‌توانید رنگ این بخش را انتخاب کنید و حتی انتخاب کنید که زمانی که دکمه‌ی افزایش صدا را فشار می‌دهید صدا به چه میزان افزایش پیدا کند. یک اتفاق بسیار کاربردی دیگر در این افزونه این است که می‌توانید مشخص کنید که کدام برنامه بتواند همزمان با کدام برنامه صدا پخش کند. یعنی مثلا تعیین کنید که برنامه گوگل کروم می‌تواند همزمان با تلگرام به پخش صدا بپردازد.

 

بیشتر بخوانید:

 

باز کردن قفل سامسونگ بدون از دست دادن اطلاعات

4 راهکار جذاب که استفاده‌ی شما از گوشی سامسونگ را متحول می‌کند

کاربردی ترین ترفند های گوشی سامسونگ

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش