تغییر فونت گوشی های سامسونگ

تغییر فونت گوشی های سامسونگ

 

 

تغییر فونت گوشی سامسونگ از طریق تنظیمات

تغییر اندازه فونت گوشی سامسونگ و همینطور عوض کردن فونت به زبان انگلیسی از طریق تنظیمات خود گوشی امکان‌پذیرست و کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • تنظیمات گوشی سامسونگ خود را باز کنید.
  • گزینه “Display” را انتخاب کنید.
  • “Font And Style” را باز کنید.

 

نکته: اگر سایز فونت گوشی شما کوچک و یا بزرگ است، در همین مرحله می‌توانید از منو “Font size” سایز مورد نظر خود را انتخاب و آن را تغییر دهید.

 

 

بعد از اینکه “Font And Style” را باز کردید، چند فونت سامسونگ محدود پیش روی شما قرار می‌گیرد که با انتخاب هر کدام، تغییر فونت گوشی سامسونگ انجام می‌شوند، اما اگر “Download Fonts” را انتخاب کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که به شما اجازه دانلود فونت‌های جدید را می‌دهد.

 

 

بعد از دانلود هر کدام از فونت‌ها، آن‌ها به صفحه قبلی افزوده می‌شوند و با انتخاب هر کدام، فونت اندروید سامسونگ شما تغییر می‌کند، به همین سادگی!

 

 

این روش فونت‌های محدودی دارد و در ادامه خواهیم گفت که چطور تغییر فونت فارسی گوشی سامسونگ را انجام دهید و همینطور به فونت‌های انگلیسی بیشتری دسترسی داشته باشید.

 

معرفی برنامه فونت گوشی سامسونگ

اگر می‌خواهید فونت گوشی سامسونگ با منو انگلیسی و حتی فارسی را تغییر دهید، باید از یک برنامه کمک بگیرید. برای دانلود فونت برای گوشی سامسونگ به شما اپلیکیشن‌ ” zFont 3 Emoji & Custom Font Changer” را پیشنهاد می‌کنیم، می‌توانید آن‌ها را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید:

 

zFont 3دانلود از گوگل پلی

 

نکته: برای استفاده از این برنامه بایستی از قبل فونت مورد نظر خود را با فرمت TTF دانلود کرده باشید، شما می‌توانید با یک سرچ ساده، انواع فونت‌های فارسی با فرمت TTF را دانلود کنید و سپس تغییر فونت را با کمک اپلیکیشن zFont 3 انجام دهید، گفتنیست که از تمامی فونت‌ها با فرمت TTF می‌توان به عنوان فونت گوشی سامسونگ استفاده کرد.

 

با zfont3 چطوری فونت گوشی سامسونگ را عوض کنیم ؟

  1. از قسمت پایینی برنامه روی گزینه “Local” ضربه بزنید و سپس وارد گزینه “Aa” شوید و فونتی که دانلود کرده‌اید را در این قسمت پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  2. بعد از آن صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در این صفحه گزینه “Apply” را انتخاب کنید و چون قصد تغییر فونت سامسونگ را داریم بایستی گزینه OneUI#All را انتخاب کنید، بعد از چند ثانیه صفحه بعدی برای شما باز خواهد شد.
  3. در مرحله اول بایستی گزینه “Install SamsungSans” را انتخاب کرده و چند ثانیه‌ای صبر کنید تا فرآیند نصب پایان یابد.
  4.  در این مرحله وارد تنظیمات گوشی سامسونگ خود شوید و درست مانند مرحله قبلی “Font Style” را باز و “SamsungSans” را انتخاب کنید.
  5. سپس در منو سرچ تنظیمات سامسونگ “Account and Backup” را جست و جو کنید و بعد از انتخاب این بخش گزینه “Backup data” را انتخاب کنید و تیک مربوط به “Select all” را برداشته و تنها از “Setting” بکاپ بگیرید.
  6. بعد از پایان این فرایند، دوباره به قسمت “Font Style” برگردید و مجدداً این قسمت را روی “Default” تنظیم کنید.
  7. حال برنامه zFont 3 را باز کنید و از قسمت “How to change”، گزینه install که در کنارش نام فونت نوشته شده را انتخاب کنید، با یک بار ضربه و OK کردن، فونت قبلی پاک شده و با انتخاب مجدد کافیست روی Install ضربه بزنید تا فونت شما نصب شود.
  8. در انتها برای تغییر فونت گوشی بعد از این کار دوباره به تنظیمات بازگردید و مجدد “Account and Backup” را سرچ کنید و این بار “Restore Data” را فشار دهید، تیک “Select All” را بردارید، تنها “Setting” را انتخاب کنید و روی “Restore” ضربه بزنید، بعد از پایان این مرحله، شاهد تغییر فونت کلی گوشی و حتی تغییر فونت کیبورد سامسونگ خود خواهید بود.

 

نکته ۱: اگر مجدداً تنظیمات را به حالت پیش فرض و یا همان Default باز گردانید، سامسونگ عملیاتی که انجام داده‌اید را به عنوان یک باگ شناسایی و آن را پاک می‌کند در نتیجه برای تغییر فونت دوباره باید تمام مراحل گفته شده را از اول طی کنید.

 

فونت آیفون برای سامسونگ

برای تغییر فونت گوشی سامسونگ به آیفون کافیست فونت “سانفرانسیسکو” را با فرمت TTF دانلود کنید و دقیقاً مطابق با مراحلی که در قسمت قبلی گفتم، این فونت را اعمال کنید.

 

تغییر رنگ فونت گوشی سامسونگ

تغییر رنگ فونت گوشی سامسونگ از طریق تنظیمات خود گوشی سامسونگ امکان‌پذیر نیست و شما می‌توانید از منو اصلی برنامه zFont 3، فونت‌های رنگی را دانلود و نصب کنید. این برنامه برای تغییر رنگ، تنوع خوبی ارائه می‌دهد و می‌تواند پاسخگوی هر سلیقه‌ای باشد.

 

اگر شما هم روش و یا برنامه‌ای برای عوض کردن فونت گوشی سامسونگ می‌شناسید، حتماً نظر خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش