پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن و اپلیکیشن

 

نرم افزار پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن

 

1 – اپلیکیشن های مکان یاب گوشی برای پیدا کردن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل

 

مکان یابی با شماره موبایل : سریع‌ترین راه برای یافتن موقعیت مکانی و لوکیشن از روی شماره موبایل استفاده از اپلیکیشن های مکان یاب است. این اپلیکیشن های در حال حاضر روی پلی استور گوگل برای اندروید و اپ استور اپل برای آیفون موجود هستند.

اپلیکیشن Find my device یکی از بهترین برنامه‌های ردیاب گوشی است که در گوگل پلی استور می‌توانید نصب کرده و دانلود کنید، البته قصد طراح این اپلیکیشن محافظت از گوشی در زمان به سرقت رفتن و یا گم شدن آن است اما می‌توانید از آن برای یافتن موقعیت مکانی از روی شماره موبایل نیز استفاده نمایید.

  • ابتدا وارد لینک دانلود اپلیکیشن Find My Device شوید.
  • این اپلیکیشن را نصب کرده و پس از نصب وارد آن شوید.
  • دسترسی موقعیت مکانی را به اپلیکیشن بدهید و مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت متصل است.
  • حالا می‌توانید هر لحظه موقعیت مکانی گوشی خود را بیابید و با استفاده از ارسال پیامک مختلف با کد دستوری متفاوت، موقعیت گوشی را از روی گوشی های دیگر چک کنید.

اپلیکیشن Find My iPhone برای گوشی های آیفون دقیقا همان کارایی find my Device گوشی های اندرویدی را دارد و برای iOS ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را حتی زمان قفل بودن گوشی پیدا کنید.

  • وارد گوشی آیفون خود شوید به بخش تنظیمات بروید
  • Apple ID خود  را لمس کنید
  • iCloud را انتخاب کنید
  • گزینه Find My iPhone را فعال نمایید

حالا شما می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را از طریق iColud.com پیگیری کنید.

 

 

 

2- استفاده از IMEI Tracker

 

یکی از بهترین و جامع‌ترین روش‌ها برای یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل استفاده از IMEI Tracker ها است، هر IMEI برای یافتن هر گوشی واحد به کار گرفته می‌شود و یک شماره 15 رقمی ثابت است.

برای این که کد IMEI را روی گوشی خود پیدا کنیم:

  • ابتدا به تنظیمات گوشی بروید
  • روی گزینه General کلیک کرده و About را باز کنید
  • به پایین‌ترین بخش بروید و IMEI را ببینید.
  • البته می‌توانید در بخش تماس تلفن ، شماره *#06# را بگیرید تا IMEI گوشی خود را پیدا کنید.

حالا با استفاده ازکد IMEI می‌توانید گوشی را ردیابی کنید. برای این منظور اپلیکیشن IMEI Tracker را از گوگل پلی استور دانلود کنید یا نسخه آیفون را از اپ استور دانلود نمایید، نصب کرده و کد IMEI گوشی را که می‌خواهید ردیابی کنید در آن وارد کرده و موقعیت مکانی را ببینید.

3- استفاده از اپلیکیشن های CNAM

 

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن و یافتن موقعیت مکانی از شماره موبایل استفاده از سرویس CNAM هست، این سرویس به شما کمک می‌کند تا از طریق شماره موبایل ، موقعیت مکانی دوستان یا اقوام خود را پیدا کنید. برای استفاده از CNAM باید وارد لینک CNAM شده و شماره موبایل مورد نظر خود را وارد کنید.

4- سرویس Whitepages

اگر هیچ کدام از روش‌های بالا جواب نداد، از سرویس whitepages استفاده کنید، این سرویس به شما اجازه یافتن موقعیت مکانی افراد از روی شماره موبایل را می‌دهد. این سرویس از طریق شماره موبایل اشخاص، اطلاعات ثبت شده آن ها در وب و اینترنت را پیدا کرده و برای شما ارسال می‌کند.

لینک ورود به وبسایت whitepages

نتیجه

تمامی روش‌های فوق برای یافتن افراد و پیدا کردن آن ها از روی شماره تلفن بیشتر به منظور استفاده صحیح از این سرویس‌ها باید به کار گرفته شود، هر چه بیشتر بخواهید به عنوان روش‌های سیاه از این موارد استفاده کنید، کمتر موفق خواهید بود، بنابراین سعی کنید از این روش‌ها فقط در مواقع ضروری و بی خطر استفاده نمایید.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش