نکات مهم گارانتی:

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات به همراه هولگرام و لیبل و بارکد چسبانده شده بر روی جعبه محصول تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، کلیک رایانه هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمی پذیرد و شرکت گارانتی کننده نیز آن را گارانتی نخواهد نمود.

استفاده از گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری بعلاوه فاکتور چاپی خرید به کلیک رایانه بازگردانده شود.
بعلت این که کالا و بسته بندی آن دارای هولوگرام و لیبل گارانتی می باشد لطفا تا پایان مهلت گارانتی آن را جدا نکنید. در غیر اینصورت استفاده از خدمات گارانتی ممکن نخواهد بود.
در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و... محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد.

توجه کنید که در زمان تحویل گرفتن بسته از مامور پست (مخصوص سفارش هایی که با پست ارسال می شوند) حتما بسته را بررسی کنید و در صورت امکان در حضور مامور پست باز کنید. در صورت هرگونه مشکل می توانید در حضور مامور پست مشکل را صورت جلسه کنید تا در پست منطقه پیگیری شود.

در صورتی که بسته باز، مخدوش یا پاره بود به هیچ عنوان آن را تحویل نگیرید یا پس از باز کردن و بررسی کردن اقلام و موارد ظاهری آن را در تحویل بگیرید.
در صورت تحویل گرفتن بسته ای که مشکل ظاهری دارد مسئولیت تمام آن با کاربر بوده و کلیک رایانه در این زمینه مسئولیتی نمی پذیرد.
 
1- کالا از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشد و بدون شکستگی یا ضربه به دست مشتری برسد

2- کلیک رایانه تضمین می کند که کالای رسیده به دست مشتری اصلی باشد و کالای فیک، تقلبی، های کپی یا... نباشد

3- در صورتی که کالا در استفاده اولیه دارای مشکلی بود مشتری باید نهایتا ظرف مدت 48 ساعت به واحد گارانتی این موضوع را اطلاع رسانی کنند

4- مواردی همچون شکسته شدن کالا، رنگ رفتگی، خط و خش و امثالهم، فقط پیش از استفاده شامل گارانتی خواهند شد و درصورتی که مشتری آن را تا 48 ساعت به کلیک رایانه اطلاع ندهد کالا شامل گارانتی نمی شود.

5- مواردی مثل شکستگی کالا، رنگ رفتگی، خط و خش و آسیب های فیزیکی امثال آن، پس از استفاده کاربر شامل گارانتی نخواهد بود.
 
شرایط مرجوع کالا
 
اگر کالایی که خریداری کرده‌اید ایراد فنی یا مغایرتی داشته باشد، شما می‌توانید کالا را مرجوع کرده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید. اما این امر تحت شرایطی خاص امکان‌پذیر است.
برای کسب اطلاع از این شرایط، در این مطلب به موضوعات زیر خواهیم پرداخت:
 
وجود ایراد فنی در کالا
وجود مغایرت در مشخصات ظاهری یا فیزیکی کالا
انصراف مشتری از خرید خود
نحوه ارسال کالا
محاسبه هزینه ارسال کالا
روند رسیدگی به درخواست مشتری
 
الف) وجود ایراد فنی در کالا
 
اگر در کالای خریداری شده اشکال فنی وجود داشته باشد، تحت شرایط زیر، می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
 
اشکال یا ایراد فنی [که ظاهری نباشد] حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا به کلیک رایانه اطلاع داده شود.

خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به کلیک رایانه اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری کلیک رایانه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به کلیک رایانه بازگردانده شود.

جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.

کالا به صورت پلمپ شده به شرکت تحویل داده شود.

در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان کلیک رایانه بررسی و یا تعمیر شود، کلیک رایانه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
 
ب) وجود مغایرت در مشخصات ظاهری یا فیزیکی کالا
 
اگر در کالای خریداری شده مغایرتی مشاهده کردید، تحت شرایط زیر می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
 
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، حداثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد خدمات مشتریان کلیک رایانه اطلاع داده شود، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات کلیک رایانه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است. عکس محصولات صرفاً جهت اطلاع و کمک مشتری در انتخاب کالا است و ممکن است در پاره‌ای از جزئیات با کالای اصلی تفاوت داشته باشد. بنابراین با استناد به عکس نمی‌توانید اعلان مغایرت کنید.

در مواردی که تشخیص مغایرت یا کسری اقلام همراه بدون بازکردن بسته‌بندی وجود داشته باشد، کالا نباید از پلمپ یا بسته‌بندی اولیه خود خارج شده باشد. در غیر این صورت، امکان رسیدگی به درخواست مشتری و بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.

در مواردی که تشخیص مغایرت یا کسری اقلام همراه تنها پس از بازکردن بسته‌بندی ممکن باشد، کارتن یا جعبه اصلی محصولات نباید آسیب دیده یا دور ریخته شده باشد.

کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به کلیک رایانه بازگردانده شود.

جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد، روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
 
ج) انصراف مشتری از خرید خود
 
اگر از خرید خود منصرف شوید، تحت شرایط زیر می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
 
کالاها به صورت پلمپ شده بازگردانده شوند و بسته‌بندی محصول باز نشده باشد.

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی تنها به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد. هرگونه تغییر شامل: بازکردن بسته‌بندی اولیه، برچسب‌ها، نایلون وکیوم و شیرینگ امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از ثبت سفارش به آدرس کلیک رایانه عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به  کلیک رایانه در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.

با استناد به «توجه بند 1»، بازگرداندن کالا تنها پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش ممکن است. در این شرایط، کالا باید پلمپ باشد، باز نشده باشد، استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. ضمنا اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه نیز الزامی است. هرگونه تغیر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی، امکان بازگرداندن کالا را غیرممکن خواهد کرد.

در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

اگر پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش مشخص شود که مرجوعی کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت است، کالای موردنظر برای مشتری ارسال می‌شود. درصورتی که مشتری از پذیرش کالای سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مزبور تا 1 ماه به صورت امانت نزد کلیک رایانه خواهد ماند. با انقضای این مهلت، چنان‌چه به کالا زیانی وارد یا کالا مفقود شود، کلیک رایانه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
 
د) نحوه ارسال کالا
 
اگر به هر دلیل قصد دارید کالای خریده شده را بازگردانید، برای ارسال کالا موارد زیر را مدنظر قرار دهید:
 
قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات مشتریان کلیک رایانه تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات مشتریان کلیک رایانه خودداری کنید.

کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه شامل: کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته‌بندی همراه کالا ارسال شود.
جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.

درصورت لزوم، آدرس یا سایر توضیحات را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری قرار دهید تا جعبه اصلی محصول آسیب نبیند.
در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس رسید پستی را به شماره 09378545003 در پیام رسان "ایتا" یا "واتساپ" ارسال کنید.

بسته را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان اصفهان- شهرستان مبارکه – خیابان ولیعصر میدان شهید رجائی فروشگاه کلیک رایانه
کدپستی: 8486421335
 
ه) محاسبه هزینه ارسال کالا
 
هزینه ارسال کالای مرجوعی به صورت زیر محاسبه خواهد شد:
 
درصورتی که کارشناسان خدمات مشتریان وجود ایراد فنی، مغایرت فنی، فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری را تأیید کنند، هزینه ارسال برعهده کلیک رایانه خواهد بود.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، همراه کالا، قبض پستی را به کلیک رایانه ارسال کنید. توجه داشته باشید که قبض پستی باید توسط شرکت پست مهر شده باشد. ضمناً عکس رسید پستی را در واتساپ به شماره 09378545003. ارسال کنید.
درصورتی که کارشناسان خدمات مشتریان ایراد یا مغایرت را تأیید نکنند، یا مشتری از خرید خود انصراف دهد، هزینه ارسال یا دریافت مجدد کالا برعهده مشتری خواهد بود.
 
و) روند رسیدگی به درخواست مشتری
 
پس از آن که کالا به شرکت بازگردانده شد، کارشناسان خدمات پس از فروش، ایرادهای اعلان شده توسط مشتری را بررسی خواهند کرد. طی این روند:
 
چنانچه ایراد مطرح شده تأیید شود، وجه به حساب شما بازگردانده می‌شود و چنان‌چه مطرح نشود، کالا به شما بازگردانده می‌شود. هزینه ارسال یا دریافت مجدد کالا برعهده مشتری خواهد بود.
 
تست و اعلان نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، نهایتا تا 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط کلیک رایانه  زمان می‌برد. زمان بررسی بسته به نوع محصول و مشکل اعلان شده متفاوت خواهد بود.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و کلیک رایانه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – به مشتری را می‌پذیرد.

برخلاف تصور رایج، رویه تست و اعلان نظر کارشناسان فرآیندی زمان‌بر است؛ چراکه کارشناسان ملزم هستند که استاندارهای لازم، دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ‌شده توسط شرکت را رعایت کنند. به همین سبب، اعلان نظر نهایی به طور میانگین 72 ساعت زمان می‌برد. با این حال، کلیک رایانه  تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سرعت تست و اعلان نظر نهایی را افزایش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نتیجه بررسی را به مشتریان اطلاع دهد.
​​​​​​​
چنان‌چه ایراد وارد شده تأیید شود، وجه کالا طی 3 روز کاری، به حساب مشتری بازگردانده می‌شود. به یاد داشته باشید که وجه موردنظر تنها به حسابی بازگردانده می‌شود که پرداخت اولیه از آن صورت گرفته است.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش