تبدیل گوشی به وبکم

تبدیل گوشی به وبکم
اگر به دنبال این موضوع هستید که چطور می‌توان گوشی هوشمند اندروید یا آیفون را به وبکم تبدیل کرد، در این مطلب تلاش می‌کنیم راه حل‌های کاربردی را معرفی کنیم. تبدیل گوشی به وبکم از آن چه که تصور می‌کنید راحت‌تر به نظر می‌رسد.
ادامه مطلب

تست سلامت باتری لپ تاپ

تست سلامت باتری لپ تاپ
تست سلامت باتری لپ تاپ در ویندوز ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ یکی از مهم‌ترین کارهایی است که پیش از خرید لپ تاپ دست دوم یا آسیب دیدن باتری باید انجام داد. این آزمایش، علاوه بر فهمیدن سلامت باتری لپ تاپ، اطلاعات ارزشمند دیگری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.
ادامه مطلب

قفل کردن پوشه ها در ویندوز

قفل کردن پوشه ها در ویندوز
قفل کردن فولدر در ویندوز بهترین روش برای محافظت از یک پوشه در کامپیوتر و لپ تاپ است. هیچکس تمایلی ندارد که فردی بدون اجازه به پوشه هایی که ممکن است اطلاعات خصوصی روی آن‌ها باشند، دسترسی پیدا کند. اما رمز گذاشتن روی پوشه چگونه است؟   قفل گذاری روی درایوهای ویندوز با BitLocker برای انجام اینکار ابتدا به کنترل پنل و بعد قسمت System and Security رفته و روی BitLocker …
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش