معرفی روش‌های دانلود پست و استوری اینستاگرام در آیفون

ذخیره تصاویر و ویدئوها در آیفون با استفاده از میانبرها

قبل از شروع: تنظیمات آیفون خود را باز کنید. سپس به برنامه Shortcuts رفته و Allow Untrusted Shortcuts را فعال کنید.

۱-با کلیک بروی این لینک میانبر Instagram Media را دریافت خواهید کرد. سپس به پایین اسکرول کرده و روی Add Untrusted Shortcut ضربه بزنید.

۲-برنامه اینستاگرام را در آیفون خود باز کرده و به پستی که می‌خواهید ذخیره کنید بروید.

۳-روی نماد سه نقطه در بالا سمت چپ عکس یا ویدئو ضربه بزنید. حال Copy Link را انتخاب کنید.

 

۴-برنامه‌ی Shortcuts را باز کنید. سپس My Shortcuts را انتخاب کنید. روی میانبر Instagram Media ضربه بزنید.

۵-هر زمان که از شما خواسته شد برای دادن مجوز دسترسی به این میانبر روی تایید ضربه بزنید. پس از آن، تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان در iPhone Photos ذخیره می‌شود.

نکته مفید: می‌توانید این میانبر را به صفحه اصلی آیفون خود اضافه کنید. با این‌کار دیگر نیازی نیست هربار به برنامه Shortcuts بروید و مراحل بالا را تکرار کنید. می‌توانید پیوند پست را کپی کرده و مستقیما روی Instagram Media در صفحه اصلی ضربه بزنید.

 

این مطالب هم بخون:

افزایش امنیت ویندوز

پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن

ترفند افزایش کلیدهای کیبورد فارسی سامسونگ

 

گرفتن اسکریت شات یا اسکرین رکورد در آیفون

برای ذخیره یک عکس در پست اینستاگرام می‌توانید از آن اسکرین‌شات بگیرید و سپس قسمت‌های اضافی را برش بزنید. برای ذخیره پست‌های ویدئویی نیز می‌توانید از صفحه اسکرین رکورد بگیرید.

 

استفاده از برنامه‌ی Repost Ios

برنامه‌ی Repost عمدتا برای ارسال پست اینستاگرام شخصی دیگر در نمایه شخصی شما استفاده می‌شود. این برنامه‌ها قبل از اینکه دکمه‌ی ارسال مجد نهایی را فشار دهید، فایل را بصورت محلی در آیفون شما ذخیره می‌کند.

پس می‌توانید از این روش برای دانلود عکس‌های اینستاگرام نیز استفاده کنید. فقط این نکته را بدانید که اکثر این برنامه‌ها برای حذف نام کاربری از تصویر نیاز به خرید پرمیوم دارند. با این‌حال به نظر می‌رسد Reposter برای اینستاگرام یک استثنا باشد.

چگونه عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را در کامپیوتر ذخیره کنید؟

برای ذخیره رسانه از اینستاگرام در رایانه مک یا ویندوز، می‌توانید از تمام سایت‌های بالا استفاده کنید. ۴K Stogram را بررسی کنید. این برنامه کارهای را خیلی آسان می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید تنها در چند مرحله پروفایل خود و سایر افراد را دانلود کنید، حتی اگر حساب خصوصی باشد. این برنامه به خوبی کار می‌کند.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش