۲۰ تا بهترین ابزار هک برای ویندوز ، لینوکس و Mac OS X

معرفی ۲۰ تا بهترین ابزار هک برای ویندوز ، لینوکس و Mac OS X

 

 

Metasploit

من به جای اینکه Metasploit را مجموعه ای از ابزارهای بهره برداری بنامم ، آنرا زیر ساختی می نامم که می توانید از آن برای ساختن ابزارهای سفارشی خود استفاده کنید. این ابزار رایگان یکی از رایج ترین ابزارهای امنیت سایبری است که به شما امکان می دهد آسیب پذیری ها را در سیستم عامل های مختلف پیدا کنید. Metasploit توسط بیش از ۲۰۰۰۰۰ کاربر و مشارکت کننده پشتیبانی می شود که به شما کمک می کنند تا نقاط ضعف سیستم خود را کشف کنید.

 

Nmap

خوب ، Nmap برای همه سیستم عامل های اصلی از جمله ویندوز ، لینوکس و سیستم عامل مک در دسترس است. فکر می کنم همه نام این ابزار را شنیده اند ، Nmap (Network Mapper) یک برنامه منبع باز رایگان برای اکتشاف شبکه یا ممیزی امنیتی است. این برنامه برای اسکن شبکه های بزرگ طراحی شده است و در برابر میزبان های تک عملکرد خوبی دارد. این ابزار ممکن است برای کشف رایانه ها و خدمات در یک شبکه رایانه ای استفاده شود ، بنابراین “Map” شبکه ایجاد می شود.

 

Acunetix WVS

برای ویندوز XP و بالاتر در دسترس است. Acunetix یک اسکنر آسیب پذیری وب (WVS) است که عیب های موجود در وب سایت را اسکن می کند و می تواند کشنده باشد. این ابزار چند رشته ای یک وب سایت را خزیده و متوجه می شود اسکریپت نویسی متقابل سایت ، تزریق SQL و سایر آسیب پذیری ها آیا وجود دارند یا خیر. این ابزار سریع و آسان برای اسکن وب سایت های وردپرس از بیش از ۱۲۰۰ آسیب پذیری در وردپرس استفاده می کند.

 

Wireshark

این ابزار رایگان و منبع باز در ابتدا با نام Ethereal نامگذاری شده بود. Wireshark همچنین در نسخه خط فرمان با نام TShark عرضه می شود. این آنالایزر پروتکل شبکه مبتنی بر GTK + با سهولت در لینوکس ، ویندوز و سیستم عامل مک اجرا می شود. Wireshark یک آنالایزر پروتکل شبکه Wireshark مبتنی بر GTK + است که به شما امکان می دهد محتویات فریم های شبکه را ضبط و تعاملی کنید. هدف از این پروژه ایجاد یک آنالایزر با کیفیت تجاری برای یونیکس و ارائه ویژگی های Wireshark است .

 

oclHashcat

 

این ابزار هک مفید می تواند در نسخه های مختلف برای لینوکس ، OS و ویندوز دانلود شود. اگر ترک خوردن گذرواژه کاری است که شما روزانه انجام می دهید ، ممکن است از ابزار رایگان رمزگذاری رمز عبور Hashcat آگاه باشید. در حالی که Hashcat ابزاری برای سرکوب رمز عبور مبتنی بر CPU است ، oclHashcat نسخه پیشرفته آن است که از قدرت پردازنده گرافیکی شما استفاده می کند. همچنین می توانید از این ابزار به عنوان رمزگشایی رمز عبور WiFi استفاده کنید.

oclHashcat خود را ابزاری برای رمز عبور  جهان با اولین و تنها موتور مبتنی بر GPGPU در جهان می نامد. برای استفاده از این ابزار ، کاربران NVIDIA به ForceWare 346.59 یا بالاتر نیاز دارند ، و کاربران AMD نیاز به Catalyst 15.7 یا بالاتر دارند.

 

Nessus Vulnerability Scanner

این سیستم عامل توسط انواع سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز ۷ و ۸ ، Mac OS X و دیویدرهای محبوب لینوکس مانند Debian ، Ubuntu ، Kali Linux و غیره پشتیبانی می شود. . ابزار ایجاد شده توسط Tenable Network Security ، یکی از محبوب ترین اسکنرهای آسیب پذیری است که در اختیار داریم. Nessus اهداف مختلفی را در اختیار کاربران مختلف قرار می دهد – Nessus Home ، Nessus Professional ، Nessus Manager و Nessus Cloud.

 

Maltego

این ابزار برای ویندوز ، مک و لینوکس در دسترس است. Maltego یک سکوی پزشکی قانونی با منبع باز است که به منظور استخراج تصویری از تهدیدهای سایبری در اطراف شما ، استخراج دقیق اطلاعات و جمع آوری اطلاعات ارائه می شود. Maltego در نشان دادن پیچیدگی و شدت نقاط شکست در زیرساخت های شما و محیط اطراف برتری دارد.

 

Social-Engineer Toolkit

جدای از لینوکس ، Social-Engineer Toolkit تا حدی در Mac OS X و Windows پشتیبانی می شود. همچنین در مستر Robot ارائه شده است ، مجموعه ابزار مهندس اجتماعی TrustedSec یک چارچوب پیشرفته برای شبیه سازی انواع حملات مهندسی اجتماعی مانند برداشت اعتبار ، حملات فیشینگ و موارد دیگر است.

 

Nessus Remote Security Scanner

Nessus Remote Security Scanner رایگان است. با یک چارچوب مشتری-سرور کار می کند. Nessus محبوب ترین اسکنر آسیب پذیری از راه دور است که در بیش از ۷۵۰۰۰ سازمان در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از بزرگترین سازمان های جهان با استفاده از Nessus برای ممیزی دستگاه ها و برنامه های سازمانی که دارای اهمیت اقتصادی هستند ، در حال صرفه جویی در هزینه های قابل توجه هستند.

 

Kismet

Kismet یک ردیاب شبکه بی سیم  و سیستم تشخیص نفوذ است. Kismet با هر کارت بی سیم kismet که از حالت مانیتورینگ خام (rfmon) پشتیبانی می کند ، کار می کند و می تواند ۸۰۲.۱۱b ، ۸۰۲.۱۱a و ۸۰۲.۱۱g را ترافیک کند. یک ابزار بی سیم خوب تا زمانی که کارت شما از rfmon پشتیبانی کند.

 

John The Ripper

این یک نرم افزار رایگان و منبع باز است که در درجه اول به صورت کد منبع توزیع می شود. این نرم افزار پسورد است. یکی از محبوب ترین تست های رمز عبور و شکستن برنامه ها است زیرا چندین کرک رمز را در یک بسته با هم ترکیب می کند ، انواع هش رمز را رمزگذاری می کند و یک Crackers قابل تنظیم را نیز شامل می شود.

 

Unicornscan

اسکنر Unicornscan یک ابزار جمع آوری اطلاعات می باشد. اسکنر Unicornscan در جهت سنجش پاسخ های دریافتی از یک دیوایس TCP/IP مفید است.

 

Netsparker

این یک اسکنر امنیتی کاربردی وب با کاربرد آسان است که از فناوری پیشرفته اسکن آسیب پذیری مبتنی بر اثبات استفاده می کند و دارای ابزار تست و گزارش نفوذ داخلی است. Netsparker بطور خودکار از آسیب پذیری های شناسایی شده به روشی خواندنی و ایمن بهره برداری می کند و همچنین اثبات سوء استفاده را به وجود می آورد.

 

Burp Suite

خوب ، Burp Suite یک بستر یکپارچه برای انجام آزمایشات امنیتی برنامه های وب است. همچنین یکی از بهترین برنامه های هکر در حال حاضر در اینترنت است. ابزارهای مختلف آن برای پشتیبانی از کل مراحل آزمایش ، از نقشه برداری اولیه و تجزیه و تحلیل سطح حمله یک برنامه ، تا یافتن و بهره برداری از آسیب پذیری های امنیتی ، یکپارچه با هم کار می کنند.

 

Superscan

خوب ، این یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب هک کردن برای PC است که برای اسکن پورت ها در ویندوز استفاده می شود. Superscan یک ابزار اسکن پورت مبتنی بر اتصال رایگان است که به منظور شناسایی پورت های باز TCP و UDP بر روی یک کامپیوتر هدف طراحی شده است. به عبارت ساده ، شما می توانید SuperScan را اسکنر ، پینگر و حل کننده قدرتمند درگاه TCP کنید.

 

Aircrack

این بهترین هکر WiFi برای ویندوز ۱۰ است که شامل یک ردیاب ، خراب کننده بسته ، WEP و WPA / WPA2-PSK و ابزار تجزیه و تحلیل است. در AirCrack ابزارهای زیادی پیدا خواهید کرد که می توانند برای کارهایی مانند نظارت ، حمله ، آزمایش استفاده شوند. بدون شک ، این یکی از بهترین ابزارهای شبکه ای است که می توانید استفاده کنید.  AirCrack  یکی از بهترین ابزارهای هک WiFi است.

 

w3af

اگر به دنبال برنامه اسکنر امنیتی وب منبع آزاد و منبع باز هستید ، w3af بهترین مورد برای شماست. هکرها و محققان امنیتی بطور گسترده از این ابزار استفاده می کنند. w3aF برای به دست آوردن اطلاعات آسیب پذیری امنیتی استفاده می شود که می تواند در فعالیت های تست نفوذ استفاده شود.

 

OWASP Zed

خوب ، Zed Attack Proxy یکی از بهترین و محبوب ترین پروژه های OWASP است که به اوج محبوبیت بین هکرها رسیده است. OWASP Zed ابزاری برای تست هک و Pen است که بسیار کارآمد و کاربردی آسان است. OWASP Zed ابزار و منابع زیادی را در اختیار محققان امنیتی قرار می دهد تا حفره های امنیتی و آسیب پذیری ها را پیدا کنند.

 

Nikto Website Vulnerability Scanner

 Nikto اسکنر سرور وب منبع بازی است که به اندازه کافی قادر به اسکن و تشخیص آسیب پذیری در هر سرور وب است. این ابزار همچنین نسخه های منسوخ شده بیش از ۱۳۰۰ سرور را اسکن می کند. نه تنها این ، بلکه Nikto Website Vulnerability Scanner همچنین مشکلات پیکربندی سرور را بررسی می کند.

 

آخریشو شما بگین 

 

در بالا بهترین ابزار های هک اخلاقی برتر برای رایانه های شخصی ویندوز یا لینوکس معرفی شده است.اگر این پست را دوست دارید ، فراموش نکنید که آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر با هر مشکل و سوالی روبرو شدید ، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش