بهترین اپلیکیشن‌ های ضد سرقت گوشی‌

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت اندرویدی

Google Find My Device

برنامه «فایند مای دیوایس» گوگل طیف متنوعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که کاربران از طریق آنها می‌توانند مکان‌یابی و امکان مدیریت دستگاه‌های اندرویدی گمشده یا دزدیده شده خود را داشته باشند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت دستگاه کم شده خود را روی نقشه مشاهده کنند و اگر مکان به‌صورت لحظه‌ای در دسترس نباشد، از آخرین مکان رصد شده آنلاین باخبر شده و اطلاعات ارزشمندی برای ردیابی دستگاه دریافت کنند. این برنامه هم‌چنین نقشه‌های داخلی از ساختمان‌های بزرگ را ارائه می‌کند که می‌تواند مکان‌یابی دستگاه‌ها را در مراکزی مانند فرودگاه یا فروشگاه‌ها آسان‌تر کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Find My Device، امکان پخش صدا روی دستگاه گمشده، حتی در حالت سایلنت است. این ویژگی می‌تواند به کاربران کمک کند مکان دستگاه را در مجاورت خود شناسایی کرده و به بازیابی آن کمک می‌کند. به‌منظور افزایش امنیت، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های اندرویدی گم‌شده خود را از راه دور قفل کنند. آنها هم‌چنین می‌توانند یک پیام سفارشی و اطلاعات تماس را روی صفحه قفل اضافه کنند تا در صورتی‌که فردی گوشی گم‌شده را پیدا کرد، بتواند با آنها تماس بگیرد.

در موارد مربوط به سرقت نیز برنامه گزینه‌ای را برای پاک کردن دستگاه از راه دور ارائه می‌دهد تا از محافظت داده‌های شخصی اطمینان حاصل کند. برای استفاده از برنامه Find My Device، وارد حساب گوگل خود شده و از اتصال دستگاه خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

این برنامه از طریق مرورگر یا همین برنامه در یک دستگاه اندرویدی دیگر قابل دسترسی است. اپلیکیشن ضد سرقت اندرویدی گوگل، ویژگی های خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و بدون پرداخت هزینه اضافی برای همه کاربران اندرویدی قابل دسترسی است.

Find My Device (google.com)

 

همچنین بخوانید:

اشتباهات رایج کاربران اندروید

 

CrookCatcher

یکی دیگر از برنامه‌های ضد سرقت اندرویدی، CrookCatcher نام دارد که ویژگی‌های مناسبی برای افزایش امنیت دستگاه شما ارائه می‌دهد. یکی از مفیدترین قابلیت‌های CrookCatcher، توانایی آن در ثبت عکس‌های مخفی طی زمانی است که شخصی سعی می‌کند قفل گوشی شما را با استفاده از رمزهای عبور نادرست باز کند. این عکس‌ها به همراه موقعیت مکانی GPS دستگاه شما از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا سارقان احتمالی را شناسایی کرده و به روند بازیابی گوشی کمک کنید.

این برنامه ویژگی های ضروری از جمله گرفتن عکس، به دست آوردن اطلاعات مکان، و ارسال ایمیل های هشدار را به‌صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، ویژگی‌های اضافی نیز در غالب نسخه پرو، برای افرادی که خواهان عملکرد پیشرفته‌تر هستند، در دسترس است. این ویژگی‌های اضافه شامل گرفتن عکس های متعدد با استفاده از هر دو دوربین، ضبط کلیپ‌های صوتی، به صدا درآوردن آلارم، نمایش پیام به سارقان در صفحه قفل، استفاده از صفحه اصلی جعلی، تشخیص خرابی‌ها، قفل کردن برنامه، پنهان کردن نماد CrookCatcher، مخفی کردن اعلان های هشدار تا زمان باز شدن و عدم نمایش تبلیغات درون برنامه است.

ویژگی‌های ضروری CrookCatcher به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و برای طیف وسیعی از کاربران که می‌خواهند از دستگاه‌های اندرویدی خود محافظت کنند، قابل استفاده است. البته نسخه پرو، که عملکردهای اضافی را ارائه می‌کند، پولی است.

 

دانلود نسخه نامحدود

دانلود از گوگل پلی

 

همچنین بخوانید:

افزایش امنیت واتساپ

 

Lockwatch

اپلیکیشن ضد سرقت Lockwatch یک برنامه حفاظتی است که در پس‌زمینه کار می‌کند و هر زمان که کد بازگشایی نادرست در گوشی شما وارد شود، با استفاده از دوربین جلو از شخص عکس می‌گیرد. این برنامه به دلیل توانایی آن در ارسال ایمیلی حاوی عکس مزاحم و موقعیت مکانی GPS بدون اطلاع آنها، به عنوان یک برنامه ضد سرقت عالی متمایز است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد فردی را که قصد دسترسی به تلفن شما را دارد شناسایی کنید و اطلاعات ارزشمندی را برای بازیابی دستگاه شما ارائه می دهد.

ساعت قفل فقط زمانی کار می کند که کد نادرست وارد شده باشد و در صورت وارد کردن کد صحیح در عرض 10 ثانیه از ارسال ایمیل خودداری می کند و از هشدارهای نادرست جلوگیری می کند. Lockwatch همچنین یک نسخه پریمیوم ارائه می‌دهد که دارای عملکردهای اضافی در ازای پرداخت هزینه است. ارتقاء به این نسخه، ویژگی‌هایی مانند تشخیص تغییرات سیم کارت و ارسال مجدد ایمیل در صورت عدم اتصال داده دسترسی را فراهم می‌کند.

ویژگی تشخیص تغییر سیم کارت، هنگام وارد کردن سیم کارت جدید، یک ایمیل را با عکس و مکان، همراه با جزئیاتی مانند شماره تلفن و ارائه دهنده شبکه ارسال می‌کند. به عنوان یک ویژگی ضد سرقت، این برنامه همچنین سه عکس از افراد مزاحم را با فاصله یک ثانیه می‌گیرد و زوایای متعددی از چهره آنها ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین با استفاده از میکروفون داخلی گوشی که به عنوان فایل صوتی MP4 در ایمیل موجود است، یک کلیپ صوتی 20 ثانیه ای ضبط می‌کند.

دانلود نسخه نامحدود

دانلود از گوگل پلی

 

همچنین بخوانید:

راهنمای جامع افزایش امنیت جیمیل و ضد هک اکانت گوگل

روش های جلوگیری از شنود تلفن همراه و علائم آن

پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن و اپلیکیشن

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش