حل مشکل Appleid Security و بالا آیفون گوشی بعد از آپدیت

فرقی نمی‌کند که گوشی جدیدی را خریداری کرده‌اید یا می‌خواهید گوشی کنونی خودتان را پس از به روز رسانی iOS راه‌اندازی کنید. راه‌اندازی گوشی آیفون از مراحلی تشکیل می‌شود که باید به دقت و به طور کامل طی شوند تا بتوانیم از تمامی امکانات گوشی استفاده کنیم. گاهی به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها مجبور می‌شویم تا از ترفندهایی برای دور زدن این مشکلات کمک بگیریم.

 

 

تنظیمات امنیتی را بعد از آپدیت iOS به نسخه 14 و بالاتر فعال نکنید!

در طی یکی از مراحل بعد از آپدیت آیفون معمولاً از کاربران درخواست می‌شود تا شماره تلفن خودشان را تایید کنند اما آنجایی که به دلیل تحریم‌های آمریکا امکان وارد کردن شماره تلفن ایرانی وجود ندارد، این خواسته می‌تواند چالش‌هایی را برای ما به همراه داشته باشد. در حقیقت، شرکت اپل پس از آپدیت آیفون به iOS 14 و نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل از کاربران می‌خواهد تا احراز هویت دو مرحله‌ای Apple ID را فعال کنند اما کشور ایران در بین فهرست کشورهای قابل انتخاب برای ارسال پیامک تایید وجود ندارد.

 

برای دور زدن چالش درخواست شماره تلفن بعد از آپدیت آیفون، می‌توانیم بروزرسانی تنظیمات امنیتی Apple ID را پس از به روز رسانی iOS خاموش کنیم. برای اجرای این ترفند، پس از مواجهه با صفحه درخواست شماره تلفن، چند گام به عقب برگردید تا به صفحه Apple ID Security برسید. در این صفحه، گزینه Other Options و در نهایت Don’t Upgrade را انتخاب کنید. با اجرای این ترفند می‌توانید پس از به روز رسانی iOS و بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن، گوشی را راه‌اندازی کنید.

 

 

بعد از اپدیت ایفون کدام کشور را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که شرکت اپل به کاربران ساکن در کشورهای تحت تحریم آمریکا خدماتی را ارائه نمی‌کند، می‌توانیم از بین کشورهایی که در این فهرست قرار ندارند، یکی را انتخاب کنیم. با وجود این، برای راحتی بیشتر در نمایش واحد پولی و غیره توصیه می‌شود تا بعد از اپدیت گوشی ایفون کشور آمریکا را انتخاب کنیم.

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش