آموزش بازگردانی آنتن آیفون 14 و 15

آموزش بازگردانی آنتن آیفون 14 و 15

این مشکل با نصب یک پروفایل و shortcut قابل حل خواهد بود. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

1. به بخش setting رفته، گزینه general را انتخاب کرده و منوی transfer or reset iPhone را باز کنید. سپس گزینه reset network settings را انتخاب کنید

آموزش بازگردانی آنتن آیفون 14 و 15

یکی از مشکلاتی که پس از ورود آیفون 14 و 15 برای مشترکین به وجود آمده است، عدم رجیستری و مشکل آنتن‌دهی آن‌هاست. معمولا این مشکلات پس از مدتی استفاده خود را نشان می‌دهند. اما اکنون روش‌هایی مطرح شده‌اند که کاربران می‌توانند برای برگرداندن آنتن آیفون خود از آن بهره بگیرند. در ادامه این مطلب رسانه مدیاتی همراه ما باشید تا بیشتر در این باره بخوانید.

 

نحوه بازگرداندن آنتن آیفون 14 و 15

برگرداندن آنتن آیفون 14 و آیفون 15

این مشکل با نصب یک پروفایل و shortcut قابل حل خواهد بود. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

1. به بخش setting رفته، گزینه general را انتخاب کرده و منوی transfer or reset iPhone را باز کنید. سپس گزینه reset network settings را انتخاب کنید.

برگرداندن آنتن آیفون 14 و آیفون 15

2. بنا به سیم کارتی که استفاده می‌کنید فایل مربوط به آم را که در زیر قرار داده‌ایم دانلود کرده و در فایل منیجر خود ذخیره کنید.

همراه اول

ایرانسل

رایتل

3. این فایل‌های دانلود شده در بخش Files تلفن شما ذخیره می‌شوند. آن را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

4. مجددا به بخش settings رفته و قسمت profile downloaded را باز کنید. گزینه install را بزنید تا در گوشی نصب شود.

5. دوباره در قسمت settings گزینه cellular را پیدا کرده و در تنظیمات سیم کارت گزینه data roaming را فعال کنید. بعد از آن در قسمت voice & data گزینه LTE را انتخاب کرده و در قسمت پایین آن گزینه VoLTE را فعال کنید.

6. پس از طی این مراحل روی لینک زیر کلیک کنید

لینک Shortcut برای برگرداندن آنتن آیفون

پس از کلیک روی لینک وارد صفحه جدید می‌شوید که باید روی دکمه Add shortcut کلیک کنید.

7. با انجام این کار، اگر به بخش shortcuts خود بروید با گزینه جدید تحت عنوان anten مواجه می‌شوید. روی آن کلیک کرده و گزینه share انتخاب کنید. پی از آن گزینه add to home screen را انتخاب کنید تا آیکون shortcut به صفحه برنامه‌هایتان اضافه شود.

8. از این زمان به بعد هر وقت آنتن گوشی شما برود، روی این Shortcut کلیک کنید تا آنتن تلفن همراه شما برگردد. بازگشت آنتن ممکن است ۱ تا ۱۰ دقیقه طول بکشد.

 

سخن پایانی

دقت داشته باشید که روشی که گفتیم جدیدترین روش موجود برای بازگردانی آنتن آیفون 14 و 15 است و در حال حاضر کاربران پاسخدهی خوبی گرفته‌اند. اما تضمینی نیست که در طول زمان همچنان خوب بماند. همچنین لازم به ذکر است که این روش را خدمات موبایل با دریافت مبلغی بین ۱ تا ۵ میلیون تومان ارائه می‌دهند که دقیقا همین روش مذکور است. پس به یکبار امتحان کردن می‌ارزد.

 

۴
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش