اتصال دسته کامپیوتر به گوشی

می توانید انواع مختلفی از دسته ها را از طریق USB (سیم) یا بلوتوث به اندروید متصل کنید، با آموزش اتصال دسته سیم دار و بلوتوثی کامپیوتر به گوشی همراه ما باشید.

کنترل لمسی برای بازی های موبایل همیشه عالی نیست. شاید آنها کمی ضعیف هستند یا بازی با آن ها لذت بخش نیست. به جای اینکه از این موضوع ناامید شوید، چرا نباید به یک دسته بازی متصل شوید؟

 

می توانید انواع مختلفی از دسته  را از طریق USB یا بلوتوث به اندروید متصل کنید، از جمله دسته های بازی Xbox One، PS4 یا Nintendo Switch. مقاله زیر به شما نشان می دهد که چگونه دسته بازی کامپیوتر  را به یک دستگاه اندرویدی وصل کنید تا بازی با موبایل را لذت بخش تر کنید.

 

تجربه بازی در اندروید با کمک دسته به طور قابل توجهی بهبود می یابد. اگر در حال بازی Fortnite بر روی تلفن یا حتی یک بازی کم سرعت مانند Minecraft هستید، دسته بازی ثبات بیشتری نسبت به کنترل لمسی ارائه می دهد.

 

اتصال دسته سیم دار کامپیوتر به گوشی

اگر می خواهید دسته سیمی کامپیوتر  را بردارید و شروع به بازی در اندروید کنید، به یک کابل USB-OTG نیاز دارید. این یک دانگل ویژه است که اساساً در یک کانکتور USB استاندارد قرار می گیرد و برای تلفن یا تبلت مناسب است.

 

با این حال، کابل USB-OTG کارهای بیشتری انجام می دهد. حتی به شما امکان می دهد انواع دستگاه ها و درایوهای USB را به اندروید متصل کنید

ابتدا باید یک کابل USB-OTG بخرید. قیمت این کابل زیاد گران نیست. مطمئن شوید که کانکتور USB-C یا micro-USB صحیح را بسته به تلفنی که استفاده می کنید انتخاب کرده اید.

 

خرید انواع OTG

 

 

افیست دانگل USB-OTG را به گوشی اندرویدی خود وصل کنید سپس دسته بازی USB را به آن وصل کنید. بازی هایی که از دسته پشتیبانی می کنند دستگاه را شناسایی می کنند. پس از آن، برای انجام بازی هایی که دوست دارید آماده خواهید بود. این تمام کاری است که باید انجام دهید.

 

خرید انواع دسته بازی

 

دسته استاندارد بلوتوث را به اندروید وصل کنید

اگر دسته بازی بلوتوثی دارید، مطمئن شوید که با دستگاه اندروید شما کار می کند. اتصال یک دسته بلوتوث استاندارد به اندروید تقریباً به سادگی اتصال به بلوتوث است، البته شما به هیچ دانگلی نیاز ندارید.

 

Settings> Connected devices> Connection preferences> Bluetooth> Pair new device را باز کنید، سپس دستورالعمل‌های خاصی را دنبال کنید تا دسته  شما شناسایی شود.

 

  1. بلوتوث را در دسته بی سیم کامپیوتر و تلفن خود روشن کنید.
  2. در برنامه تلفن همراه، به بخش بلوتوث بروید.
  3. اکنون لیستی از دستگاه های موجود در اطراف گوشی را مشاهده خواهید کرد. روی نام دسته خود ضربه بزنید، جفت سازی را انجام دهید و تمام .

 

مانند دسته سیمی، بازی‌ها می‌توانند هنگام شروع بازی از دسته برای شناسایی آنها استفاده کنند. برخی بازی‌ها هم  می‌توانند از دسته پشتیبانی کنند، اما به نرم‌افزار اضافی از Google Play نیاز دارند.

 

کدام دسته برای اجرای بازی در اندروید بهتر است؟

شما می توانید هر دسته ای را به تلفن یا تبلت اندرویدی خود متصل کنید و موفقیت گزینه ها نیز متفاوت خواهد بود. اگرچه اتصال به طور کلی آسان است، اما برخی از بازی ها هنوز به خوبی با دسته کار نمی کنند.

 

بهترین گزینه دسته، دستگاهی است که احساس می کنید به بهترین وجه برای شما مناسب است. با این حال، اگرچه دسته های Xbox One، PS4 و کامپیوتر کیفیت بسیار خوبی دارند، اما دسته ای که به طور خاص برای بازی های موبایلی طراحی شده است، می تواند در دراز مدت بهتر عمل کند.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش