نحوه اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل با دسته

ا وجود اینکه بازی  Call of Duty به عنوان یک تجربه دستی در نظر گرفته شده است ، کالاف دیوتی موبایل  را می توان با یک دسته  بازی نیز اجرا کرد. در این آموزش نحوه انجام این کار آورده شده است.

 

بدون اطلاع بسیاری از بازیکنان CoD Mobile ، نسخه قابل حمل اکتیویژن  را می توان با استفاده از کنترل کننده بازی نیز اجرا کرد. شما می توانید این بازی محبوب موبایل را با دسته های xbox یا PS4 و PS5 بازی کنید.

 

به نظر می رسد بازی  Call of Duty موبایل با کنترل کننده بازی کاملاً  عجیب و غریب به نظر برسد ، اما واقعیت این است که CoD Mobile یک بازی محبوب برای طرفداران این سری است. بسیاری از جنبه های عناوین قبلی CoD را در بر می گیرد و آنها را در یک بازی ادغام می کند.

 

این بازی یک نسخه فشرده از بازی های فعلی مانند Black Ops Cold War و Warzone نیست ، اما از بسیاری جهات ، یک پیشنهاد سرگرم کننده و همیشه در دسترس است. بنابراین منطقی است که گیمرها می خواهند با استفاده از کنترلر در تلفن های هوشمند یا تبلت ،   تجربه اصیل Call of Duty را به ثبت برسانند .

 

 

از کدام دسته ها می توان با CoD Mobile استفاده کرد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، CoD موبایل پشتیبانی محدودی در مورد کنترلرها دارد. با این حال، این مورد برای کنترلرهای پلی استیشن و ایکس باکس که پشتیبانی رسمی کامل دارند، صادق نیست. این شامل کنترلرهای PS4 (به استثنای کنترلر نسل اول)، PS5، Xbox One، Xbox Series S و Series X می شود.

 

این بدان معنا نیست که دیگر کنترلرها اصلا قابل استفاده نیستند.

 

سایر کنترلرهای بلوتوث شخص ثالث نیز از نظر تئوری می توانند کار کنند. با این حال، برخی از عملکردها ممکن است به دلیل عدم پشتیبانی رسمی، آنطور که در نظر گرفته شده است، کار نکنند. به همین دلیل، ما خرید یک دسته جدید را برای استفاده از آنها برای بازی CoD موبایل توصیه نمی کنیم.

 

خرید انواع گیمپد

 

نحوه اجرای کالاف دیوتی موبایل با دسته

در ادامه نحوه اتصال کنترلر PlayStation یا Xbox به CoD Mobile آورده شده است :

 

  • برای کاربران PS : اولین قدم نگه داشتن همزمان دکمه Share و PS بر روی کنترل کننده PS4/PS5 است.
  • برای کاربران Xbox : اولین مرحله نگه داشتن دکمه Sync  و دکمه Xbox به طور همزمان  است.
  • اکنون باید بلوتوث دستگاه گوشی موبایل خود را روشن کنید.
  • وقتی بلوتوث دستگاه را پیدا می کند ، به دنبال “کنترل کننده بی سیم” باشید.
  • به آن متصل شوید.
  • CoD Mobile را راه اندازی کرده و “Allow to use controller” را در منوی تنظیمات کنترل کننده فعال کنید.

  • حالا کنترل کننده شما متصل است و می توانید تنظیمات آن را تغییر دهید.

 

اما توجه داشته باشید که کنترل کننده فقط زمانی کار می کند که شما واقعاً وسط بازی باشید. اگر در لابی بازی یا به طور کلی در تنظیمات هستید ، برای کنترل بازی باید از تلفن هوشمند یا تبلت  خود استفاده کنید.

 

بهترین تنظیمات کنترلر CoD Mobile

اکنون کنترل کننده خود را به CoD Mobile متصل کرده اید ، می خواهید مطمئن شوید که از بهترین تنظیمات استفاده می کنید. متأسفانه ، هیچ راهی برای مطابقت تنظیمات شما با Warzone یا Cold War وجود ندارد ، اما تنظیمات زیادی وجود دارد که می توانید آنها را دستکاری کنید تا CoD Mobile را در بهترین حالت خود بازی کنید. البته ما توصیه می کنیم که ، تنظیمات پیش فرض را انتخاب کنید. تنظیمات پیش فرض دسته برای کالاف دیوتی موبایل بهترین گزینه می باشد.

 

با رفتن به زبانه “Key Description” ، می توانید تمام کنترل های حالت های مختلف بازی CoD Mobile را مشاهده کنید ، اما می توانید آنها را بیشتر شخصی سازی کنید.

تنظیمات : 

Enable Controller Support: On
X-axis FLIP: Default
Y-axis FLIP: Default
Flip Triggers with Bumpers: Default
Tap ADS: Hold
Auto-Sprint: Off
Sprint Function: Push Left Joystick Forward

 

حساسیت چند نفره و نبرد رویال

CoD Mobile به شما امکان می دهد تنظیمات حساسیت جداگانه ای برای چند نفره و Battle Royale داشته باشید ، اما توصیه می کنیم آنها را در دو مورد سازگار نگه دارید.

Horizontal Sensitivity: ۱۴۵
Vertical Sensitivity: ۱۴۵
ADS & Non-Scope Horizontal Sensitivity: ۱۰۰
ADS & Non-Scope Vertical Sensitivity: ۱۰۰
Scope Horizontal Sensitivity: ۹۵
Scope Vertical Sensitivity: ۹۵
Sniper ADS Horizontal Sensitivity: ۵۰
Sniper ADS Vertical Sensitivity: ۵۴

 

هر کس بسته به اندازه صفحه نمایش و تنظیمات شخصی خود به تنظیمات مختلفی نیاز دارد ، اما اینها مکان خوبی برای شروع هستند. این تنظیمات را به عنوان یک خط پایه در نظر بگیرید ، سپس آنها را تا زمانی که راحت باشید ادامه دهید.

 

با این حال ، توصیه می کنیم تنظیمات خود را در تمام حالت ها ثابت نگه دارید.

 

برای اتصال دسته سیمی به گوشی خود باید از کابل OTG استفاده کنید. پس از اتصال سیمی دسته به گوشی ، وارد بازی شوید.

 

 

امیدوارم ، این مقاله بتواند به شما کمک کند تا با CoD Mobile پیشرفت کنید و می تواند شما را برای ویژگی های جدید هیجان انگیز مشتاق تر کند .

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش