راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ ارزان

بدون شک گیمرهای حرفه‌ای در کنار استفاده از پی‌سی‌های قدرتمند، استفاده از تجهیزات با کیفیت حرفه‌ای مثل موس و بهترین کیبورد مکانیکال و ساده و هدست گیمینگ حرفه‌ای نیز اهمیت می‌دهند. دلیل استفاده از این تجهیزات بدون شک کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. حتی انتخاب بهترین هدست گیمینگ ارزان قیمت نیز می‌تواند تغییر بزرگی در بازی شما ایجاد کند.

تصور کنید که هنگام بازی کردن قادر به تشخیص موقعیت بازیکنان مقابل نباشید و در طرف مقابل حریف شما با استفاده از یک هدست حرفه‌ای با کیفیت درک کامل از موقعیت و صدای شما دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حریف شما از یک برتری بزرگ در برابر شما برخوردار شود.

 

بهترین هدست گیمینگ ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدست گیمینگ مناسب بازی دارای ویژگی‌هایی بخصوص است که آن را از دیگر هدست‌ها و هدفون‌های بازار متمایز می‌کند. صدای تولید شده توسط هدست گیمینگ اقتصادی به صورتی‌ست که شما خود را درون محیط بازی ببینید. به همین منظور درایورهای مخصوصی در آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین این محصولات بیس ضعیف‌تری نسبت به دیگر هدست‌ها دارند که باعث می‌شود برای گوش دادن به موسیقی چندان مناسب نباشند.

 

باید بدانید هدفون‌های گیمینگ اقتصادی مناسب دارای وزن پایین خواهند بود. این موضوع باعث می‌شود تا بتوان چندین ساعت را بدون نیاز به استراحت صرف استفاده از آن‌ها کرد. این ویژگی در کنار داشتن ابری کافی در هدبند یک ترکیب بسیار عالی را به وجود می‌آورد. علاوه بر آن کیفیت ساخت یک المان مهم دیگر به شمار می‌رود که باعث می‌شود بتوانید از هدست خود با خیالی آسوده‌تر و زمان بیشتری استفاده کنید.

 

هدست مخصوص بازی پرووان مدل PHG3850 با گارانتی 12 ماهه

هدست مخصوص بازی پرووان مدل PHG3850 با گارانتی 12 ماهه

 

 

هدست مخصوص بازی کلومن مدل K18 با گارانتی 6 ماهه

هدست مخصوص بازی کلومن مدل K18 با گارانتی 6 ماهه

 

هدست رپو مدل H100 با گارانتی 3 ماهه

 

هدست سیم دار Macher MR-72

هدست سیم دار Macher MR-72

 

هدفون بی سیم سامسونگ U Flex های کپی

هدفون بی سیم سامسونگ U Flex های کپی

 

هندزفری Oraimo Halo2 OEP-E22

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش