انتقال فایل بین ویندوز و مک

انتقال فایل بین ویندوز و مک
اغلب اشخاصی که از مک به ویندوز یا بالعکس منتقل می‌شوند با یک مشکل واحد روبه‌رو هستند که آن هم مربوط به فایل‌ها و اطلاعات موجود در سیستم قبلی بوده است. در این زمینه اگر تصمیم دارید به ویندوز یا مک روی آورید باید بدانید مسیر مناسبی جهت انتقال فایل بین مک و ویندوز وجود داشته است که اگر درخصوص آن اطلاعاتی ندارید، کافیست که با ما در ادامه همراه باشید زیرا قصد داریم آموزش خوب و مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم.
ادامه مطلب

حل مشکلات وای فای و اینترنت

حل مشکلات وای فای و اینترنت
عدم اتصال به اینترنت، تجربه‌ای تلخ است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما با به‌کارگیری چند تکنیک رایج عیب‌یابی که در ادامه آمده، می‌توانید به راحتی از دردسرهای عدم اتصال به اینترنت رهایی پیدا کنید.
ادامه مطلب

ردیابی از طریق آی پی

ردیابی از طریق آی پی
ردیابی از طریق آی پی برای ردیابی از طریق آی پی اول باید آی پی طرف رو بفهمید برای این کار میتونین از سایت زیر iplogger.org یا اپلیکیشن  IPLOGGER URL Shortener استفاده کنید ما اینجا از طریق برنامه میگیم از طریق سایت هم تقریبا همینه فقط احتمال 99% به فیل شکن نیاز دارید برنامه رو اجرا کنید روی + پایین بزنید گزینه image/url  انتخاب کنید در قسمت required url آدرس …
ادامه مطلب
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش