کاهش مصرف اینترنت در گوشی های شیائومی

کاهش مصرف اینترنت در گوشی های شیائومی

 

دلیل مصرف زیاد اینترنت در گوشی شـیائومی چیه ؟

پخش جریانی فیلم، موسیقی و بازی یکی از دلایل اصلی مصرف بالای داده در گوشی هوشمند شما در کنار دانلود و آپلود فایل ها و به روز رسانی برنامه ها است. یکی دیگر از مصرف کننده های بزرگ اینترنت تماس ویدیویی با برنامه‌هایی مانند WhatsApp، Messenger و اینستاگرام است.

 

همچنین استفاده از فیلترشکن ها بر روی گوشی خود حجم مصرفی اینترنت شما را دوبرابر می نمایند. در اینترنت های همراه اول و ایرانسل ترافیک سایت های داخلی نیم بها حساب می شود و استفاده از فیلترشکن همیشه باعث زود تمام شدن حجم بسته مصرفی شما می شود.

 

چگونه مصرف اینترنت گوشی شیائومی را کاهش بدم ؟

برای جلوگیری از فراتر رفتن از داده های اینترنت تلفن همراه خود ، می توانید محدودیتی تعیین کنید که بیش از حد مجاز نباشد ، برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

 

  • تنظیمات گوشی خود را باز کنید .
  • در قسمت جستجو عبارت  data usage را تایپ کنید.
  • از بخش موارد نشان داده شده ، گزینه data usage را انتخاب کنید .
  • در این بخش لیستی از برنامه ها را مشاهده خواهید کرد. از بالا سمت راست می توانید مشخص کنید این محدودیت داده را روی وای فای می خواهید تنظیم کنید یا دیتای موبایل.

  • حالا روی برنامه هایی که بیشترین مصرف را در لیست دارند ، ضربه بزنید. ما روی اینستاگرام ضربه می بزنیم.
  • در این صفحه می توانید مشخص کنید برنامه ها از چه سیم کارتی داده مصرف نمایند یا فقط از وای فای استفاده کنند. برای جلوگیری از مصرف برنامه ها در پس زمینه گزینه Background Data را خاموش کنید.
  • محدودیت را با توجه به میزان مصرف و بسته خود تعیین کنید. برای محدود کردن متوسط ​​مصرف داده اینترنت ، محدودیت داده را با مقداری گیگابایت که نمی خواهید بیشتر از آن باشد فعال کنید ، مثلاً ۱۰ گیگابایت

 

همین مورد به شما در کاهش مصرف اینترنت در گوشی شیائومی خود و  کاهش هزینه های اینترنت شما کمک بسزایی می نماید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید قرار گرفته شده باشد.

 

همچنین بخوانید:

کاهش مصرف اینترنت در اندروید و آیفون

این اشتباهات سرعت گوشی شما را کم می کند

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش